کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  45
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  188
دیروز :  25
کل مشاهده :  702520
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/02/03 11:14

برگزاری اولین جلسه هیئت‌امنای ستاد دیه استان البرز: برنامه ریزی برای برگزاری جشن های گلریزان

اولین جلسه هیئت‌مدیره ستاد دیه استان البرز در محل دفتر دادستان استان برگزار شد.
2
 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان، ابتدا گزارشی از عملکرد سال ۹۶ مبنی بر آزادی ۴۴۰ نفر مددجو و اقدامات انجام‌شده را به اطلاع حاضرین رساند وبا اشاره به ۹ مورد جشن گل‌ریزان در سال گذشته، در خصوص برگزاری هرچه بهتر گل‌ریزان ها در سال جاری درخواست راهنمایی نمود.

 در ادامه جلسه جبار باقری مدیرکل زندان‌های استان البرز در خصوص شروع فعالیت شورای حل اختلاف شعبه ۷۵ که یکی از بهترین عملکردها را در سال ۹۶ در سطح استان داشته مطالبی را ارائه کرد. وی پیشنهاد نمود: جلسه شورای اداری مختص برنامه‌ریزی جشن گل‌ریزان در استانداری برگزار گردد.


 محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس نیز ضمن قدردانی از عملکرد ستاد دیه استان اعلام کرد: بسیار خوشحالیم که ستاد دیه استان مسیر اصلی خور را پیدا کرده است. وی افزود: همانند سالهای گذشته لازم است جلساتی با فرمانداران برگزار و با ستاد اقامه نماز مکاتبه شود که به کلیه مساجد اعلام گردد تا در ماه رمضان حداقل یک جشن گلریزان در مساجد برگزار نمایند.

شاکرمی، دادستان استان نیز ضمن قدردانی از تلاش همه دوستان، با بیان اینکه وظیفه ما احقاق حقوق مردم است، فعالیت در ستاد دیه را یک ذخیره برشمرد و در خصوص احداث ساختمان ستاد دیه استان اظهار داشت: مجموعه‌ای احداث شود که برای ستاد دیه درآمدزایی داشته باشد.

 در پایان فاضلیان رییس‌کل دادگستری و رییس هیئت‌امنای ستاد دیه استان ضمن تشکر از تلاش مجموعه ستاد دیه اظهار داشت: با توجه به آمار ارائه‌شده از عملکرد ستاد دیه که عنایت الهی است، اقدامات مؤثری انجام‌گرفته که شاید همین کار روزی زمینه نجات ما باشد.
ایشان همچنین برگزاری جشن گل‌ریزان را حایز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: وقت زیادی نیست و باید همه دستگاه‌ها و خیرین را دعوت نماییم و برنامه‌ریزی منظم صورت پذیرد تا ان شالله جشن‌های گل‌ریزان، در سطح استان، به نحو مطلوب برگزار گردد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :