کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  28
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  24
دیروز :  23
کل مشاهده :  702331
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1394/03/28 12:36

13تیر94: جشن گلریزان ستاد دیه استان البرز

جشن گلریزان ستاد دیه استان البرز که هر ساله در ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمکهای خیرین برگزار می شود، در استان البرز نیز در روز سیزدهم تیرماه ، مصادف با  هفدهم ماه مبارک رمضان در تالار شهیدان نژاد فلاح  شهر کرج برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان مطلب فوق افزود:

با عنایت به اینکه در جشن های گلریزان، از عموم مردم و مسئولین دعوت به عمل می آید تا در این کار خداپسندانه و جمع آوری کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد، شرکت نمایند، اما به هر حال با محدودیت مکان پذیرایی از این عزیزان روبرور هستیم.

وی تصریح کرد: همانند سالهایی گذشته با همکاری شورای شهر  و شهرداری کرج ، این جشن در تالار وزین شهیدان نژاد فلاح ، واقع در کرج ، چهارراه طالقانی برگزار می گردد، تمام سعی و تلاش ما این خواهد بود که  تمام خیرین عزیز را با جان و دل پذیرا باشیم تا بتوانیم با جذب حداکثری کمکها، تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگردانیم.

مقدسی خاطرنشان کرد: حدود چهارصد مددجو(زندانی) جرایم غیر عمد در انتظار آزادی می باشند که مجموع میزان بدهی آنان در حدود چهارصدو پنجاه میلیارد ریال است که با حمایت و مساعدت خیرین عزیز می توانیم آنان را به آغوش گرم خانواده هایشان برگردانیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در ادامه با بیان  اینکه امسال  از طریق سامانه پیامک انبوه روابط عمومی ستاد دیه البرز، اقدام به اطلاع رسانی به عموم خیرین خواهیم نمود،  از اقدام  روابط عمومی ستاد دیه استان البرز برای  تسهیل در واریز آنی و سریع کمکهای مالی خیرین، به هر میزان که مورد عنایت خیرین است ، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:

مکاتباتی با یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات واریز مالی بر بستر تلفن همراه یا به اختصار USSD انجام شده است که سعی می گردد این سامانه تا قبل از برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه استان البرز، راه اندازی و در این جشن از این سامانه رونمایی گردد انشالله.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مسئولین برای تسهیل در برگزاری این جشن، حلول ماه مبار رمضان، ماه بخشش و بندگی خالصانه به درگاه حق تعالی را به تمام مردم و مسئولین و بالاخص خیرین عزیز تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت:

 انشالله گلریزان های امسال در استان البرز، نقطه عطفی در برگزاری هرچه باشکوه تر کمک به زندانیان نیازمندی باشد که خانواده های محترمشان، چشم به راه آزادیشان هستند.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :