کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  7
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  7
دیروز :  23
کل مشاهده :  702314
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/04/08 09:59

خبرگزاری تسنیم در گفتگوی اختصاصی با مدیرعامل ستاد دیه استان البرز: جمع‌آوری ۹ میلیارد ریال

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز از جمع‌آوری بیش از ۹ میلیارد ریال از طرف خیرین برای آزادی زندانیان جراید غیرعمد در این استان خبر داد.
محمدباقر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: تاکنون بیش از 9 میلیارد ریال از طرف خیرین برای آزادی زندانیان جراید غیرعمد که شامل دیه، مالی و مهریه می‌شود جمع‌آوری شده است.
وی با توجه به گلریزانی که در هفته آینده در چندار ساوجبلاغ انجام می‌شود، گفت: تقاضای ما از خیرین این است که در این گلریزان‌ها که در ستاد دیه و دیگر نقاط شهر برگزار می‌شود شرکت کنند تا  پایان ماه مبارک رمضان تعداد قابل توجهی از زندانیان غیرعمد را به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز عنوان کرد: خارج از کمک‌های مردمی،کمک‌هایی از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه و صندوق کمک‌های دولت  انجام می‌شود تا بتوانیم تعداد زیادی از این نوع زندانیان را آزاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 290 نفر زندانی غیرعمد داریم، گفت: در سال گذشته نزدیک  به 109 نفر زندانی را آزاد کردیم که 41 میلیارد تومان بدهی داشتند و امسال اگر بخواهیم این تعداد از زندانیان را آزاد کنیم نیاز به 50 میلیارد تومان وجه نقد داریم.
مقدسی با بیان اینکه مبلغی که از طریق خیرین تامین می‌شود برکت این کار است، گفت: مبلغ جمع‌آوری شده از طریق شهرستان‌های کرج و ساوجبلاغ بوده که بیشترین وجه آن به صورت نقدی جمع‌آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه در این گلریزان‌ها هم زندانیان بومی و هم زندانیان استان‌های دیگر وجود دارد، عنوان کرد: ستاد دیه اگر زندانی در استان‌های دیگر بوده و خانواده‌اش در کرج باشد به آنها کمک می‌کند.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :