کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  32
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  23
دیروز :  23
کل مشاهده :  702330
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/02/14 13:51

جلسه ستاد دیه البرز با مجمع اصناف: افزایش همکاری اصناف البرزی با ستاد دیه استان

محمدباقر مقدسی ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز در دیدار با رئیس و هیئت مدیره اتاق اصناف مرکز استان البرز که در مجمع اصناف تشکیل شده بود، در خصوص نحوه همکاری اصناف، به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک مجمع اظهار داشت:
عمده بدهکاران مالی از کسبه هایی هستند که به دلایل مختلف بدهکار شده و در حال حاضر در زندان بسر می برند.
وی افزود: امید است همانند گذشته، که بزرگان یک صنف برای نجات همکار خود از ورشکستگی، اقدام به برگزاری گلریزان می نمودند، این وظیفه را در حال حاضر ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند، بصورت گسترده و با درنظر گرفتن همه جوانب به سرانجام می رساند، 
مقدسی با بیان اینکه انتظار اینست که اصناف نیز حمایت لازم را از ستاد دیه استان داشته باشند، تصریح کرد: حداقل هر صنف، هم صنفی خود را کمک نماید که قطعا ستاد دیه نیز حداکثر همکاری را معمول می نماید.
مقدسی خاطرنشان کرد:  همچنین مدیران اصناف و خیرین کسبه می توانند در دریافت تسهیلات قرض الحسنه و با قبول ضمانت مددجویان، مساعدت نمایند.
3

در ادامه جلسه، حمید کریمی رئیس اتاق اصنتاف مرکز استان البرز ، ضمن تشکر از خدمات ستاد دیه در آزادی مددجویان غیرعمد، اظهار داشت: 
مجمع با کسب مجوز در حال راه اندازی صندوقی است که هدف آن با توجه به اینکه در استان البرز حداقل هشتاد هزار صنف فعال وجود دارد، چنانچه هریک از صنوف ماهیانه ده هزار تومان به صندوق واریز نمایند، ماهیانه حداقل پانصد میلیون تومان جمع آوری می گردد که می تواند در همه امور خیریه، مخصوصا کمک به ستاد  دیه نقش موثری داشته باشد.
گفتنی است: در پایان این جلسه مقرر گردید مجمع امور صنفی در جشن گلریزان امسال، که در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد، نقش قابل قبولی داشته باشد.



نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :