کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  15
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  5
دیروز :  6
کل مشاهده :  702101
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/03/06 10:23

با هدف توان توانمندسازی جشن های گلریزان در استان البرز برگزار شد: جلسه مشترک هیئت‌امنا و منتخبین خیرین استان البرز

جلسه مشترک هیئت‌امنا و منتخبین خیرین استان البرز در محل دفتر رئیس کل دادگستری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه نمایندگی استان البرز، در ابتدا محمدباقر مقدسی مدیر نمایندگی ستاد دیه، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و خیرمقدم به حاضرین، با ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه وقدردانی از کمک خیرین، اظهار داشت: با توجه به اجرای بیمه های اجباری، در حال حاضر مددجویی به دلیل بدهی دیه تصادف در زندان بسر نمی برد که امید است در خصوص محکومیت های مالی و مهریه نیز با تصویب قوانین لازم مشکلات مرتفع گردد.

آزادی هر زندانی، کار ارزشمندی است

وی در ادامه از حاضرین درخواست نمود تا با اطلاع رسانی به عموم مردم و رعایت معاملات مالی و تعیین مهریه معقول همکاری نمایند.

در ادامه این جلسه جبار باقری مدیرکل زندان‌های استان البرز نیز با اشاره به آزادی ۳۵۷ نفر مددجو در سال ۹۵ تصریح کرد: ما به‌عنوان زندانبان درک می‌کنیم که وقتی یک زندانی آزاد می‌شود چه مزایایی دارد، چه برسد به آزادی ۳۵۷ نفر که بسیار ارزشمند است.

یک و نیم میلیارد تومان نیاز ستاد دیه در سال۹۶

دکتر محمدجواد کولیوند عضو هیئت‌امنا و خزانه‌دار ستاد دیه استان نیز آزادی زندانیان در سال ۹۶ را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: برای آزادی این مددجویان در سال جاری، حداقل نیاز به ۱۵۰ میلیارد ریال، کمک خیرین  است که امید است خیرین عزیز همانند گذشته همکاری نمایند.

وی افزود: ستاد دیه به نحوی عمل نموده که مددجو احساس نکند اگر برود زندان، یک ستادی هست که او را آزاد می‌نماید. آزادی مددجو از طریق ستاد دیه، تابع شرایط خاص خودش می‌باشد.

اهتمام شهرداری کرج برای کمک به ستاد دیه استان

مهندس علی ترکاشوند شهردار کرج نیز ضمن تشکر از افرادی که منشأ خیر هستند اظهار امیدواری کرد: شهرداری بیشتر از گذشته به‌منظور آزادی زندانی و خانواده آنان کمک نماید.

کفاره روزه‌ها، آزادی زندانی باشد

حجت‌الاسلام موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز نیز بابیان اینکه در اسلام دو کار مهم یکی ازدواج جوانان  و دوم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داریم، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، کفاره هرروزه یا ۶۰ نفر طعام دادن به مسکین است یا باید ۶۰ روز، روزه  گرفته شود و یا مهم آنکه یک نفر اسیر آزاد شود که در حال حاضر اسیر همان زندانی است.

لزوم تدوین قوانین جامع برای جلوگیری از بدهکاران مالی و مهریه

احمد فاضلیان رئیس هیئت‌امنای ستاد دیه استان  و رئیس‌کل دادگستری استان البرز نیز ضمن قدردانی از خیرین اظهار داشت: خیرات و کمک به ستاد دیه، کمتر از مدرسه‌سازی و مسجد سازی نیست.

ایشان با تأکید بااینکه باید جشن گل‌ریزان را به خیرین بسپاریم و ماهم مهمان عزیزان باشیم، تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن گل‌ریزان، توانمندسازی است.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد تا همانند قانون بیمه اجباری، در خصوص مسائل مالی و مهریه نیز انتظار است تا قوانین جامعی تهیه گردد تا ضمانت اجرایی آن حبس نباشد.

در پایان این جلسه، خیرین عزیز تعهدات لازم را در خصوص کمک به آزادی زندانیان غیرعمد اعلام نمودند.



نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :