کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  50
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  190
دیروز :  25
کل مشاهده :  702522
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/03/10 10:48

۳۲۰ زندانی واجد شرایط آزادی در البرز

کرج - مدیرعامل ستاد دیه استان البرز تعداد زندانیان واجد شرایط آزادی در استان را ۳۲۰ نفر اعلام کرد.
محمدباقر مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و اعلام برنامه های ستاد دیه در این ماه به منظور کمک به آزادی زندانیان واجد شرایط، اظهار کرد: امسال بیش از سال گذشته شاهد برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: مراسم متمرکز استانی جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۱۷ خرداد ماه سال جاری مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان در مجموعه باشگاه میلاد کرج برگزار می شود.
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز تعداد زندانیان واجد شرایط آزادی در استان را ۳۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: بدهی این افراد بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است. وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد زندانیان یاد شده به سبب مشکلات و بدهی های مالی همچنین مهریه در زندان به سر برده و تنها ۵ درصد آن ها به دلیل دیه زندانی هستند، تصریح کرد: کاهش ورودی زندانیان دیه به زندان ها به سبب اجباری شدن بیمه محقق شده است.
مقدسی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته ۳۵۷ زندانی واجد شرایط آزادی با بدهی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان ازاد و کانون گرم خانواده های خود بازگشتند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۵۵ زندانی جرائم غیر عمد با حدود ۱۲ میلیارد بدهی آزاد شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز خاطرنشان کرد: بدهی این دسته از افراد با روش های گوناگونی چون گذشت شاکیان، ارائه تسهیلات، مساعدت خیرین و غیره تامین شده است. 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :