کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  6
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  13
دیروز :  24
کل مشاهده :  702774
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/03/23 10:16

مدیرعامل ستاد دیه کشور: ۱۵ هزار نفر از زندانیان غیرعمد بدهکار مالی هستند

کرج - مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: بیش از ۱۵ هزار بدهکار غیر عمد در کشور وجود دارد که اغلب این افراد را محکومان مالی تشکیل می‌دهند.
به گزارش خبرنگار مهر، سید اسدالله جولایی در جشن آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز که عصر یک‌شنبه در سالن موسسه اصلاح بذر برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان ماه عبادت، رحمت و بخشش است؛ باید از تمام فرصت‌های موجود در این ایام به نحو احسن بهره‌مند شد.
سید اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور
 وی با تأکید بر اینکه امید است در راستای کمک‌های بابرکت مقام معظم رهبری دیگر خیرین همچون سنوات گذشته ستاد دیه را یاری دهند، افزود: امسال مقام معظم رهبری مبلغی بالغ‌بر ۳۱۳ میلیون تومان به ستاد دیه کشور کمک کردند.
 مدیرعامل ستاد دیه کشور خاطرنشان کرد: روز گذشته گزارش جامع و کمالی از عملکرد و فعالیت ستاد دیه کشور به آیت‌الله مکارم شیرازی ارائه داده و مبلغی بالغ‌بر ۵۰ میلیون تومان توسط وی به ستاد دیه کمک شد.
وی با اشاره به اینکه در بیش از ۲۹۰ نقطه کشور جشن گل‌ریزان به‌منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برپا و در حال اجرا است، تصریح کرد: در استان‌های کم برخوردار کشور نیز این قبیل از مراسم‌ها به‌خوبی و باشکوه ویژه‌ای برگزار و در حال اجرا است.
 جولایی با تأکید بر اینکه حضور در زندان مرکزی استان‌های مختلف ازجمله برنامه‌های بنده محسوب می‌شود که این امر با سفر به هر استانی محقق می‌شود، گفت: پرونده‌های بررسی‌شده از استان‌های کشور درزمینهٔ مهریه باعث تأسف است، نباید این ضد فرهنگ‌ها در جامعه ترویج داده شود.
وی تأکید کرد: سال گذاشته ۹ هزار و ۴۱۳ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی بالغ‌بر ۷۴۲ میلیارد تومان از زندان‌های کشور آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.
مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه اگر قانون بیمه رانندگی در کشور الزامی نمی‌شد امروز شاهد حضور بیش از ۳۰۰ هزار راننده در زندان‌ها بودیم، افزود: در حال حاضر ۸۰۰ راننده در زندانی‌های کشور به سر می‌برند.
وی بابیان اینکه مبحث آموزش و ارتقای سطح آگاهی مردم در جامعه ضروری است، گفت: بیش از ۱۵ هزار بدهکار غیر عمد در کشور وجود دارد که اغلب این افراد را محکومان مالی تشکیل می‌دهند

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :