کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  6
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  2
دیروز :  205
کل مشاهده :  702739
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/09/04 14:28

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پیش‌قدم شد: اولین گلریزان کمک به آزادی زندانیان در یکی از مساجد کرج

به مناسبت هفته بسیج و با همت پایگاه بسیج شهید ایوبی، گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری با همکاری ستاد دیه استان البرز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، واقع در منطقه عظیمه کرج، برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند، نمایندگی استان البرز، در پی اعلام آمادگی پایگاه بسیج شهید ایوبی مستقر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مذاکراتی در خصوص نحوه برگزاری این گلریزان با محمدباقر مقدسی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز انجام شد.



 این گزارش حاکی است: مدیریت نمایندگی ستاد دیه استان در این مذاکرات ضمن اعلام موافقت با اجرای این گلریزان، با اشاره به برگزاری متعدد این قبیل جشن‌های کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری در ایام ماه مبارک رمضان در قالب گلریزان ها، از این رویداد به عنوان اولین جشن گلریزان دریکی از مساجد استان البرز یاد کرد.

مقدسی در ادامه ضمن استقبال از این اقدام قابل تحسین، شروع جشن گلریزان توسط این مسجد را گامی ارزشمند و درخور ستایش برشمرد و بر اجرای هرچه پربارتر این گلریزان به عنوان اقدامی نمادین و سمبلیک، هرچند با جمع آوری مبالغ اندک اما پربرکت، تأکید کرد.

در پایان میثم بابایی، نماینده این پایگاه بسیج، با بیان خرسندی از همکاری با ستاد دیه استان، ابراز امیدواری کرد: این گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری، تلنگری باشد برای تلاش دیگر مساجد استان و حتی استان‌های دیگر کشور، جهت برگزاری این قبیل اقدامات ارزشمند و خداپسندانه؛ ان شالله.



 گفتنی است: پایگاه بسیج شهید ایوبی، زیرمجموعه حوزه۱۱۳شهید احسانی نژاد وابسته به سپاه ناحیه امام حسین(ع) استان البرز می‌باشد که در منطقه کرج، عظیمیه، نرسیده به میدان بهارستان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مستقر است. جشن گلریزان این پایگاه در همین مسجد و در روز پنجشنبه، نهم آذر، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 امید است نیکوکاران خیراندیش با حضور در این جشن خداپسندانه، باعث و بانی بسط و گسترش فرهنگ کمک به زندانیان غیرعمد در تمام مساجد استان و کشور و منشأ خیروبرکت این مساجد نورانی گردند؛ ان شالله.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه هماهنگی، می‌توانند با شماره تلفن‌های ستاد مردمی دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند (جرائم غیر عمد و غیر بزهکاری) نمایندگی استان البرز تماس حاصل نمایند:
 تلفکس: ۲۶۳۲۷۴۵۶۰۶ - ۲۶۳۲۷۴۰۷۳۶ - همراه : ۹۳۳۰۶۱۲۰۱۴
وب‌سایت ستاد دیه استان البرز: http://alborzipro.ir
 ارتباط با شبکه اجتماعی روابط عمومی: khabaz55@

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :