کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  6
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  26
دیروز :  24
کل مشاهده :  702787
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/01/20 13:40

رشد25درصدی آزادسازی زندانیان: آزادسازی440 زندانی جرائم غیرعمد، توسط ستاد دیه استان البرز

440 نفر زندانی غیر عمد توسط ستاد دیه استان البرز در طی سال گذشته(1396) از زندان آزاد شدند که رشدی 25 درصدی، نسبت به سال ماقبل داشته است.
به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان البرز، محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد دیه البرز با بیان مطالب فوق افزود: با کمک خیرین بزرگوار و مساعدت ستاد دیه کشور و اهتمام و توجه خاص هیئت امناء ستاد دیه استان و تلاش همکاران در سال96، تعداد 440 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان البرز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
2
 وی در ادامه با اعلام اینکه از جمع آزاد شده این مددجویان، تعداد 18 نفر زن و 422 نفر مرد می باشند، تصریح کرد: بدهکاران تصادف و حوادث 23 نفر و بدهکاران مالی 256 نفر و بدهکاران مهریه و نفقه نیز 161 نفر بودند که جمعا، بالغ بر 518 میلیارد ریال بدهی داشتند که بیش از 80 درصد نسبت به سال 95 افزایش را شاهد بودیم.
 مقدسی خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد از شاکیان محترم، بدلیل همکاری و تعامل سازنده با ستاد دیه استان قدردانی نماییم که بالغ بر 178 میلیارد ریال از طلب خود را گذشت نمودند که میزان گذشت ها نسبت به سال ماقبل آن (سال95)بیش از119 درصد رشد داشته است.
 مدیر ستاد دیه البرز با اشاره به این که مابقی بدهی از محل کمک های خیرین، ستاد دیه کشور ، تسهیلات قرض الحسنه، صندوق تامین خسارتهای بدنی(دولت) و شرکت های بیمه ای تامین شده است، اظهار داشت: با همکاری و مساعدت دستگاه قضایی استان، 98 نفر از مددجویان فوق الذکر نیز از طریق اعسار و قسط بندی آزاد گردیدند.این درحالیست که این مبالغ به عنوان پیش پرداخت توسط ستاد دیه استان البرز برای مددجویان تامین شده است.
 مقدسی در پایان بابیان اینکه در حال حاضر تعداد340 نفر مددجوی زندانی دیگر، منتظر کمک های مهربانانه همه عزیزان نیکوکار هستند، اظهارداشت: مجددا از تمام عزیزانی که ستاد دیه استان را یاری نمودند، نهایت تشکر و قدردانی را داریم .

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :