کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  57
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  176
دیروز :  25
کل مشاهده :  702508
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/02/29 09:32

جلسه ستاد دیه البرز با خیرین استان

در راستای هماهنگی، همفکری و هم افزایی در خصوص برگزاری جشن های گلریزان، جلسه ای با حضور اعضای هیئت امنای ستاد دیه البرز و مجمع خیرین استانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در این جلسه ابتدا جبار باقری، مدیرکل زندانهای استان البرز و نائب رییس هیئت امنای ستاد دیه استان، ضمن تشریح دستاوردهای ستاد دیه استان، به آزاد سازی 440 نفر زندانی در سال گذشته توسط ستاد دیه استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد قابل تحسینی از سوی خیرین را در استان شاهد هستیم که می تواند سرمنشاء خیرات و برکات عظیمی برای استان باشد.

در ادامه جلسه فاضلیان رییس کل دادگستری استان و رییس هیت امنای ستاد دیه استان نیز ضمن تقدیر از حضور خیرین در جلسه ، آنان را پیشرو در جلب رضایت پروردگار در مقایسه با مسئولین امر برشمرد و از این رویکرد نیکوکاران ابراز خرسندی نمود.
وی گفت: هیچ کاری نزد پروردگار محبوب تر و خالص تر از این نیست که بزرگواری برای آزادسازی یک انسان که به جرم غیر عمد تحمل حبس می نماید، بدون اینکه آن نیکوکار او را بشناسد یا زندانی را ببیند، برای آزادسازی او کمک می نماید.
 ایشان در ادامه خطاب به خیرین حاضر، با بیان اینکه ما شعار میدهیم اما شما خیرین عمل می نمایید که کار ارزشمندی است. چراکه وقتی کاری برای زندانی انجام میدهیم ، فکر می کنیم کار مهمی نبود. در حالیکه ممکن است ، همان کاری که از نظر ما مهم نبود، در نزد خداوند بسیار مورد توجه و قبول قرار گیرد.

در بخشی دیگر از این جلسه ، شاکرمی، دادستان مرکز استان البرز و عضو هیئت امنای ستاد دیه با بیان اینکه مسئولیت اداری برعهده ماست ولی مسئولیت شهری و شهروندی بعهده همه ماست اظهار داشت:باید احساس مسئولیت را در جامعه تعمیم بدهیم لذا از شما دعوت نمودیم تا راهکارهایی به این منظور ارائه نمایید.

 سپس محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان البرز، گزارشی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، با برگزاری چندین جشن گلریزان در سطح شهرهای کرج، هشتگرد و نظرآباد، جهت کمک به آزادی زندانیان جوان و غیر عمد، ارائه نمود.

 اینانلو فرماندار فردیس نیز با ارائه پیشنهادی اظهار داشت که حداقل یک گلریزان در سطح شهرستان های استان برگزار شود که این پیشنهاد با استقبال حضار روبرو شد.

گفتنی است در پایان، برخی از خیرین به ارائه نظرات و راهکارهای همکاری و تعامل با ستاد دیه استان پرداختند.




نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :