کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  12
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  23
دیروز :  205
کل مشاهده :  702760
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/03/09 12:21

برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمددر شهرستان ساوجبلاغ

در جشن گلریزانی که به همت ستاد دیه استان البرز به میزبانی شهرستان ساوجبلاغ و مسئولین و خیرین شهرستان برگزار شد، مبلغ صدو بیست میلیون تومان به صورت نقدی و پنجاه میلیون تومان به صورت تعهدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

جعفری، دادستان شهرستان ساوجبلاغ در این جشن گفت: با کمک شما خیرین محترم در سال 97 نسبت به سال های گذشته حدود ۱۶ درصد درآزادی زندانیان جرائم غیرعمد رشد داشته ایم و باکمک خیرین وستاد دیه استان نیز، تعداد 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در روز عید فطر آزاد می شوند.




باقری، رئیس زندانهای استان البرز در این آیین گفت : ستاد دیه استان با تعهدات خود در راستای گره گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده ایشان اقدامات موثری نموده ودر اقدامی جدید
برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، با تعدادی از تفاهمنامه منعقد نموده است تا خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بتوانند وام ها و کمک های نقدی اخذ نموده و زندانی را آزاد نمایند.
وی افزود: برخی از خیرین هدف کمک به همنوع را نمی دانند ما به ایشان کمک می کنیم که در راستای حمایت از هم نوع آسیب دیده موثر باشید، با دعوت از خیرین و گلریزان می توان از زندانیان بدون ملاقاتی و به حال خود رها شده حمایت کنیم.
وی تأکید نمود: مبالغی که شما خیرین گرامی برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت می کنید، چراغ خانه ای را روشن و فردی را به کانون گرم خانواده بازمی گرداند و فقط برای آزادی همین گروه از زندانیان مصرف می شود.

در ادامه فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ همواره از پیشگامان اعمال خیربوده لذا در خصوص سهم گلریزان نیزهمه ساله رتبه اول بوده است.
وی افزود: در حال حاضرافزاد زیادی در زندان بخاطر جرائم غیر عمد نیازمند کمک های انسان دوستانه شما خیرین عزیز هستند تا زمینه آزادی شان فراهم شود.






حجت الاسلام ناطقی، امام جمعه ساوجبلاغ نیز در این آیین با بیان اهمیت نیکوکاری و آثار مثبت آن در جامعه خاطر نشان کرد: کمک به مومن زندانی و دربند، در نزد خدا، باارزش ترین کار است،
لذا برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان علت دارد وگرنه در طول سال کمک به زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین وجود دارد.
وی افزود: هنگامیکه خواندن یک آیه از قران کریم در این ماه ثوابی برابر با ختم قران کریم را دارد و حتی خوابیدن عبادت است پر واضح است کمک یک ریال در این ماه به انسانهای نیازمند صدها هزار برابر محاسبه خواهد شد.




گفتنی است قسمتی از کمک های جذب شده از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها بوده ومردم نیکوکار خیراندیش، فرهنگیان،اتاق اصناف وچند تن ازخبرنگاران شهرستان ساوجبلاغ نیزدراین کار خیر سهیم شدند.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :