کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  106
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  187
دیروز :  32
کل مشاهده :  702980
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/04/25 11:43

نوسانات قیمت "سکه" در روند آزادی زندانیان غیرعمد مشکل ایجاد کرده است

مدیر ستاد دیه استان البرز گفت: متاسفانه نوسانات نرخ سکه سبب مشکلات فراوانی برای ما و زندانیان غیرعمد شده است و سبب شده تا مبالغی که ما برای آزادی این زندانیان جمع‌آوری کرده بودیم کم شود و تعداد کمتری زندانی بتوانیم آزاد کنیم.

محمدباقر مقدسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: در سه ماه اول سال تا کنون 76 نفر زندانی غیر عمد که 2 نفر از آنها خانم هستند در استان البرز آزاد شدند.

مدیر ستاد دیه استان البرز عنوان کرد: با مساعدت خیرین، ستاد دیه و گذشت شاکیان و همچنین در نظر گرفتن تسهیلات بانکی توانستیم این تعداد از زندانیان غیر عمد را به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردانیم.

وی با اشاره به اینکه مبلغ بدهی این افراد 128 میلیارد ریال بوده است، افزود: در حال حاضر 394 نفر زندانی غیرعمد در زندانهای استان البرز به سر می‌برند که در انتظار لطف خیرین و همچنین گذشت شاکی خود هستند.

مقدسی با اشاره به روند تغییر نرخ سکه در کشور گفت: متاسفانه نوسانات نرخ سکه سبب مشکلات فراوانی برای ما و زندانیان غیر عمد شده است و سبب شده تا مبالغی که ما برای آزادی این زندانیان جمع‌آوری کرده بودیم کم شود و تعداد کمتری زندانی بتوانیم آزاد کنیم.

وی ادامه داد: از 76 نفر زندانی غیر عمدی که آزاد شدند 31 نفر آنها زندانی مهریه بودند که قرار بود این تعداد بیشتر از این شود ولی متاسفانه با تغییرات نرخ سکه تعداد این افراد کاسته شد.

مدیر ستاد دیه استان البرز تصریح کرد: امیدوار هستیم نرخ سکه با یک مبلغ مناسب ثابت شود تا بتونیم زندانیان بی‌گناه دیگری را به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردانیم.

مقدسی با بیان اینکه با مصوبه سال 95 که در کشور برای زندانیان تصادفات رانندگی به تصویب رسید دیگر این افراد روانه زندان نمی شدند، گفت: در قانون صراحتا آمده است اگر کسی گواهینامه یا بیمه نامه نداشته باشد و دچار تصادف شود از صندوق خسارتهای دولت مبلغ دیه پرداخت و به صورت اقساط از فرد متخلف گرفته می‌شود.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :