کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  53
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  182
دیروز :  25
کل مشاهده :  702514
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/07/26 13:53

نشست صمیمی ستاد دیه استان با مدیر کل جدید زندان های استان البرز: تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان جرائم غیر عمد

جلسه صمیمی کارشناسان و مددکاران ستاد دیه استان البرز با مدیرکل جدید اداره کل زندانهای استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در این نشست صمیمی، ابتدا محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان با معرفی کارشناسان و مددکاران مشغول در ستاد دیه استان، به تشریح عملکردها و خط مشی ستاد دیه پرداخت.

ایشان بابیان اینکه ستاد دیه البرز علی رغم نوپا بودن نسبت به دیگر ستاد های استانی در سطح کشور، تصریح کرد: در حال حاضر این ستاد، در بین برترین ستادهای کشور، به لحاظ عملکردی است که نشان از عزم و اراده قابل تحسین کارکنان و حمایتهای رییس کل دادگستری و دادستان محترم و مدیرکل سابق اداره زندان های استان البرز دارد که به جاست از احمد فاضلیان، رییس کل محترم دادگستری استان و نیز حاجی رضا شاکرم، دادستان محترم استان و همچنین جبار باقری، مدیرکل سابق اداره زندان های استان، به علت همین حمایتهای بی دریغ، تشکر و قدردانی نماییم.
وی در بخشی دیگری از سخنانش به تعداد 385 نفر از مددجویان مشمول کمکهای ستاد دیه که به جرم غیر عمد در ندامتگاه های استان، تحمل حبس می نمایند، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اعتبار و جایگاه ستاد دیه تا حد قابل قبولی در سطح استان شناخته شده است که برخی از خیرین بزرگوار با حضور در محل ستاد، به ارائه کمکهای نقدی خود برای کمک به آزادی زندانیان مبادرت می ورزند.

مقدسی، کمکهای جمع آوری شده در ستاد را در سال گذشته، نزدیک به یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از جمله توفیقات این ستاد، درخواست حذف دریافت نیم عشر دولتی بود که به عنوان هزینه دادرسی از مددجویان دریافت می شد که با نظر مساعد مدیرکل دادگستری استان، که به عنوان رییس هیئت امنای ستاد دیه استان نیز ما را همراهی می نمایند، مواجه شد و در حال حاضر از مددجویانی که توسط ستاد دیه کمک می شوند تا آزاد گردند، بابت نیم عشردولتی، هزینه ای دریافت نمی گردد.

در ادامه این نشست، مرتضوی مدیرکل جدید زندانهای استان البرز، ضمن قدردانی از زحمات جبار باقری مدیرکل سابق در حوزه ستاد دیه، با اشاره به بررسی های بعمل آمده، از آرامش و بی حاشیه بودن عوامل ستاد دیه استان تمجید نمود و سپس به تشریح برنامه های کلی خود در ستاد دیه استان پرداخت.

مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به کار مهم و قابل تقدیر رییس سازمان زندانهای کشور برای جذب کمکهای مردمی در قالب برنامه تلویزیونی ماه عسل، آن را منشأ خیر، برکاتی عظیم و باقیات و صالحاتی برای مجموعه زندانهای کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: برازنده جامعه انقلابی ما نیست که بعد از این مدت از انقلاب اسلامی، شاهد این باشیم که زندانهای ما، مملو از زندانیانی باشند که به دلیل جرائم غیر عمد، گرفتار زندان و تحمل حبس هستند.

وی تصریح کرد: ستاد دیه استان می بایست در این شرایط بغرنج حاکم بر اقتصاد، با کمک و همراهی هم، برای چند برابر کردن فعالیت خود قدم بردارد و در این راستا هر کاری که از طرف اینجانب مسیر باشد، دریغ نخواهد شد.

مرتضوی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه های کاری در راستای کاهش آمار زندانیان مربوط به جرائم غیر عمد، اهتمام جدی و تحولی قابل قبول، در سطح استان اتفاق بیفتد.



گفتی است با بازنشستگی جبار باقری مدیرکل اسبق اداره زندان های استان البرز و نائب رییس سابق هیئت امنای ستاد دیه استان، مرتضوی به عنوان مدیرکل جدید این اداره، بطور خودکار، جایگزین مدیرکل قبلی، در هیئت امنای ستاد دیه استان البرز می گردد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :