کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  201
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  175
دیروز :  25
کل مشاهده :  702507
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1398/02/26 10:28

ستاد دیه البرز: برگزاری 4 گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان البرز

349 زندانی جرائم غیرعمد البرز در انتظار حمایت خیرین هستند.
مدیر ستاد دیه استان البرز گفت: امسال 349 زندانی جرائم غیرعمد این استان چشم انتظار حمایت های خیرین برای بازگشت به کانون گرم خانواده های خود هستند.
به گزارش ایرنا؛ محمدباقر مقدسی شامگاه یکشنبه در حاشیه جشن گلریزان ستاد دیه شهرستان فردیس، در جمع خبرنگاران گفت: انتظار می رود که با حمایت خیرین استان بتوانیم زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کنیم .
مدیر ستاد دیه استان البرز بیان داشت: کمک های سال گذشته خیرین به مقدار یک هزار و 300 میلیارد ریال مشمول 475 نفر زندانی غیر عمد شد.

2
این مدیر گفت: 349 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی که 60 درصد زندانیان مالی استان البرز را تشکیل می دهند ، به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی خود در انتظار حمایت خیرین به سر می برند.
وی اظهار داشت: امسال برای آزادی 349 زندانی مالی این استان 980 میلیارد ریال کمک خیرین نیاز است که امید داریم با کمک خیرین بتوانیم این تعداد را آزاد کنیم.

علیرضا کریمی مدال طلای خود را صرف حمایت از زندانیان کرد: به پیشنهاد خانواده ام مدال را هدیه کردم. علیرضا کریمی کشتی گیر ارزشی کشور شامگاه یکشنبه در مراسم گلریزان شهرستان فردیس، مدال طلای آسیایی خود را برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد اهداء کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کریمی کشتی با حضور در مراسم گلریزان در شهرستان فردیس استان البرز، مدال طلای آسیایی خود را به نفع زندانیان جرائم غیر عمد به مزایده گذاشت که توسط اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به قیمت 200 میلیون ریال خریداری شد .

کریمی کشتی گیر تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: این مدال مربوط به مسابقات آسیایی بزرگسالان 2017 بود که به میزبانی کشور هند برگزار شد.
وی ادامه داد: هدیه این مدال به آزادی زندانیان غیر عمد به پیشنهاد خانواده ام صورت گرفت تا بتوانم تاثیر اندکی در این بخش داشته باشم.
این کشتی گیر ارزشمند کشورمان افزود: از اقدامی که انجام دادم ، خوشحال هستم و سعی دارم بتوانم به کمک خداوند افراد گرفتار بیشتری را نجات دهم چرا که معتقدم حق این افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند دوری از خانواده و تحمل رنج و سختی نیست.

خیرین فردیس 2.6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان کمک کردند.
در جشن گلریزان خیرین شهرستان فردیس 2 میلیارد و 650 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند. گفتنی است: مبلغ جمع آوری شده زمینه آزادی 20 زندانی را در فردیس فراهم کرده است.
---------------
برگزاری جشن گلریزان در چهارباغ: کمک مالی 1500میلیارد ریالی خیرین این شهر
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز مراسم گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری که با همت جمعی از نیکوکاران شهرستان چهارباغ استان البرز برگزار شد، مبلغ 1500میلیارد ریال جمع آوری شد.
1
این گزارش حاکیست:
محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان در سخنانی که در رستوران پدیده البرز بیان داشت، با اشاره به تاسیس ستاد دیه استان البرز بعد از تشکیل استان البرز، خاطرنشان کرد: شهرستان ساوجبلاغ همه ساله در ماه مبارک رمضان به همت خیرین و مسئولین ارزشمند خود در برگزاری گلریزانهای همیشه نقش فعالی داشتند که جای تشکر و قدردانی از همه عزیزان، بالاخص امام جمعه عزیز، شهردار بزرگوار و اعضای محترم شورای شهر بخش چهارباغ می نمایم.
وی با ارائه آماری در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ساوجبلاغ، گفت: در سال گذشته ( سال 97) 22 نفر از زندانیان این بخش از استان البرز با مجموع بدهی 4 میلیاردو 400 میلیون تومان ، توسط ستاد دیه استان البرز آزاد گردیند.



-----------------------------
گلریزان کوهسار: آیه 264 سوره بقره مصداقی برای نیکوکاران
گلریزان در استان البرز نیز اختصاص داشت به بخش کوهسار از توابع ساوجبلاغ.
به گزارش روابط عموی ستاد دیه استان البرز، در این گلریزان نیز جمعی از نیکوکاران محلی و مسئولین در رستوران کاکتوس حضور یافتند و با جمع آوری مبلغ 1میلیارد و 490 میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد و یاری به خانواده زندانیان همت گماشتند.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ طی سخنانی در این گلریزان با شکرگذاری از توفیق شش ساله برگزاری گلریزان در شهرستان های ساوجبلاغ به آیه 264 سوره بقره اشاره کرد و گفت: این آیه بسیار باعظمت ف مصداق بارز شما نیکورکاران بزرگوار است:«اى کسانى که ایمان آورده اید! بخشش هاى خود را با منت و آزار، باطل نسازید; همانند کسى که مال خود را براى نشان دادن به مردم، انفاق مى کند; و به خدا و روز رستاخیز، ایمان نمى آورد; (کار او) همچون قطعه سنگى است که بر آن، (قشر نازکى از) خاک باشد، (و بذرهایى در آن افشانده شود;) و رگبار باران به آن برسد، و آن را صاف (و خالى از خاک و بذر) رها کند. آنها از کارى که انجام داده اند، چیزى به دست نمى آورند; و خداوند، جمعیت کافران را هدایت نمى کند.»


-----------------------
گلریزان هشتگرد: جمع آوری 3 میلیارد ریال
چهارمین گلریزان نیز در شهرستان هشتگرد در منطقه ینگی امام و در تالار رستوران گلمحمدی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه البرز،
در این مراسم گلریزان نیز سیدعبداله مرتضوی، مدیر کل زندانهای استان البرز اظهار داشت: برای همه ما روزی فرا خواهد رسید که محتاجیم به فریادمان برسند. یکی در این دنیا و یکی در دنیای دیگر. دعا کنیم که خداوند در روزی که همه ما محتاج اوییم ، به فریادمان برسد.
وی افزود: الان زندانیانی که برای آنی اتفاق(ناخواسته و غیرعمد)، مجرم شناخته شده اند و در پشت میله های زندان قرار گرفته اند، منتظر به فریادرسی از سوی ما هستند. من نماینده همان هایی هستم که شما می خواهید کمکشان کنید.
در پایان این مراسم حاضرین با اعلام مبلغ جمع آوری شده به مبلغ 3 میلیارد ریال، به صرف شام پرداختند.

گفتنی است تمام هزینه های افطار و شام های گلریزان های استان البرز، از سوی خیرین تقبل گردید.


---------------------
گلریزان کرج: گلریزان اصلی استان
قابل ذکر است: آخرین گلریزان رسمی ستاد دیه استان البرز در مرکز استان به عنوان اصلی ترین گلریزان استان، در شهر کرج، 30 اردیبهشت، در تالار قصر رز و از زمان افطار تا ساعت23، ابتدای جاده چالوس برگزار می گردد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :