کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  7
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  3
دیروز :  205
کل مشاهده :  702740
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1398/02/31 12:03

در جشن گلریزان کرج اتفاق افتاد: فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج

مدال قهرمانی علیرضا کریمی، کشتی گیر ملی کشورمان و همچنین فیش حج یکی از زنان نیکوکار کرجی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز به معرض مزایده گذاشته شد و این مدال و فیش، چندین بار به فروش رفتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در مراسم گلریزان کرج که پنجمین گلریزان استان البرز در ماه رمضان سال جاری و البته اصلی ترین گلریزان این استان محسوب می شود، علیرضا کریمی ، قهرمانی کرجی و عضو تیم ملی کشتی کشورمان، شب گذشته مدال قهرمانی خود را برای هزینه جهت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد ، به معرض مزایده و فروش گذاشت .


این گزارش حاکسیت: نیکوکاران، اعم از بازاریان، تاجران و مسئولین شهری و دیگر خیرین عزیز با استقبال از این حرکت زیبا و خداپسدانه ی این ورزشکار محبوب و محجوب کشورمان، با خریدهای چندباره مدال این قهرمان کشورمان دوباره آنرا جهت مزایده و فروش باز میگرداندند که باعث جمع آوری مبلغی قابل توجه برای فروش این مدال ارزشمند و پربرکت شد.

این درحالیست که این قهرمان کشتی، هفته پیش نیز در گلریزان شهرستان فردیس در استان البرز، مبادرت به مزایده همین مدال خود نمود که در آن گلریزان نیز همین اتفاق به وقوع پیوست.

در ادامه مراسم یکی از زنان نیک اندیش کرجی با ارائه فیش حج خود ، خواستار مزایده و فروش آن برای آزادی زندانیان غیر عمد استان گردید که این فیش ارزشمند و پربرکت نیز چندین بار از سوی خیرین بزرگوار خریداری و مجددا پس داده شد و در حال حاضر این فیش در ستاد دیه استان موجود است تا خیرین دیگر جهت خرید آن مجددا قدم پیش گذارند.

 گفتنی است: در پایان این جشن، در حدود دوازده میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین البرزی جمع آوری گردید.
لازم به ذکر است: این مراسم با حمایت خیرین نیکوکار البرزی در تالار قصر رز، با اجرای کمیته خیرین فرهنگی ستاد دیه استان البرز برگزار شد.





















 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :