کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  8
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  28
دیروز :  24
کل مشاهده :  702789
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1398/05/28 14:51

با هدف الگوبرداری و ترویج سیره اهل بیت درخصوص بخشش به فقرا، ایتام و نیازمندان: طرح « رسم ابرار» برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز: جهت نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی و هدفمند نمودن رسیدگی به وضعیت مستضعفان در سه بخش فقرا، ایتام و آزادی زندانیان، طرح رسم ابرار، با مشارکت نهادها و ارگانهای مختلف از جمله ستاد دیه استان البرز، برگزار و اجرا می شود.

این گزارش حاکیست:در یک اقدام معنوی و هماهنگ ، از روز یکشنبه سوم شهریور لغایت روز سه شنبه مصادف با گرفتن سه روز روزه خانوادگی امیرالمومنین(ع) اقدام به گرفتن روزه در این سه روز و درپایان هر روز قیمت غذای روزانه افراد خانوده خود را به ترتیب برای فقرا، یتیمان و آزادسازی زندانیان در حسابهای جداگانه زیر واریز نمایند:

1- روز 23 ذی الحجه (یکشنبه شهریور) مصادف با اعطای افطار اهل بیت به مسکین و فقر است، جهت کمک به مساکین و فقیر است ، جهت کمک به مساکین و فقرای جامعه جامعه اختصاص یابد، به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شماره کارت 9102-5009-9979-6037 معرفی میشود.

2- روز 24 ذی الحجه(دوشنبه 4 شهریور) که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به یتیم است؛ جهت کمک به ایتام جامعه اختصاص یابد. شماره کارت کمیته امداد امام خمینی(ره) 0027-5000-9979-6037

3- روز25 ذی الحجه(سه شنبه 5 شهریور) که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به اسیر است با همکاری سازمان زندانها، ستاد دیه، دفاتر حمایت و یا ستاد صبر شماره کارت 4403-9994-9918-6037 متعلق به ستاد دیه جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص می یابد.

گفتنی است: جامعه هدف طرح « رسم ابرار » خانواده ها و سایر اقشار جامعه هستند و گستره طرح در دو بخش سازمانی شامل دستگاه قضایی و خانواده آنان و زیر مجموعه دستگاه قضایی و برون سازمانی شامل عموم مردم ، دستگاه های اجرایی و دولتی، سازمانهای مردم نهاد(NGO) می باشند.

لازم به ذکر است: طرح « رسم ابرار » توسط معاونت فرهنگی قوه قضاییه و با همکاری دستگاه ها و سازمان های منتخب در ستاد برگزاری طرح، اجرا می شود.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :