کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  7
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  202
دیروز :  2
کل مشاهده :  702734
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1398/09/10 10:28

به مناسبت هفته بسیج و با همت پایگاه بسیج شهید ایوبی: گلریزان؛ برای سومین سال متوالی

به مناسبت هفته بسیج و با همت پایگاه بسیج شهید ایوبی و هیئت امنای مسجد ابولفضل(ع)، جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکار، با همکاری ستاد دیه استان البرز و برای سومین سال متوالی در منطقه عظیمه کرج، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند، نمایندگی استان البرز، همچون 2 سال گذشته و در پی اعلام آمادگی پایگاه بسیج شهید ایوبی مستقر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مذاکراتی در خصوص برگزاری گلریزان با محمدباقر مقدسی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز انجام شد.

این گزارش حاکی است: مدیریت نمایندگی ستاد دیه استان در این مذاکرات ضمن استقبال با جشن، با اشاره به برگزاری متعدد این قبیل جشن‌های کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری در ایام ماه مبارک رمضان در قالب گلریزان ها، از این رویداد به عنوان سومین سال متوالی جشن گلریزان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، از مساجد پیشرو در امر کمک به آزدی زندانیان و فرهنگ سازی در سطح استان البرز یاد کرد که بار این زحمات به دوش بسیجیان پایگاه شهید ایوبی است که جا دارد به نمایندگی از عوامل ستاد دیه، کمال تشکر و قدردانی از این عزیزان و هیئت امنای محترم این مسجد بنمایم.

گفتنی است: پایگاه بسیج شهید ایوبی، زیرمجموعه حوزه۱۱۳شهید احسانی نژاد، وابسته به سپاه ناحیه امام حسین(ع) استان البرز می‌باشد که در منطقه کرج، عظیمیه، میدان مهران، بلوار گلستان، نبش گلستان4 ، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مستقر است. جشن گلریزان این پایگاه در این مسجد و در روز پنجشنبه، هفتم آذر، بین نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
در ادامه عکس های این گلریزان را مشاهد می نمایید:
1


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :