کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  5
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  5
دیروز :  24
کل مشاهده :  702766
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1398/10/14 12:53

در حاشیه سفر ریاست قوه قضاییه به کرج: کلنگ احداث ساختمان ستاد دیه نمایندگی البرز و انجمن حمایت خانواده زندانیان کرج به زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی ساختمان ستاد دیه استان البرز و انجمن حمایت خانواده زندانیان کرج با حضور مقامات و مسئولان دولتی از جمله دکتر جهانگیر رییس سازمان زندانهای کشور و مهندس جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور و دیگر مقامات استان البرز، روز پنجشنبه ، دوازدهم دیماه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، زمین این ساختمان به متراژ420 مترمربع برای ستاد دیه و با همین متراژ برای انجمن حمایت خانواده زندانیان کرج و از طریق اداره کل مسکن و شهرسازی استان و پیگیری هیئت امنای ستاد دیه استان و هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان، محقق شده است.




این گزارش حاکیست: در این مراسم دکتر جهانگیر رییس سازمان زندانها و امور تربیتی کشور و نیز مهندس جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور ، عبداله مرتضوی مدیر کل زندانهای استان البرز، شهردار منطقه 9 کرج و تعدادی از مسئولین و خیرین استانی حضور داشتند.

دکتر جهانگیر ، ضمن قدردانی از دست اندرکاران، اظهار امیدواری نمودند که در سال آینده، همین موقع، مراسم افتتاح ساختمان ستاد دیه البرز و انجمن حمایت زندان کرج را شاهد باشیم.

بر اساس این گزارش، محمدباقر مقدسی مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان البرز نیز، ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از روند تملک زمین و نحوه احداث مجتمع را به اطلاع حاضرین رسانده اظهار داشت: امید است با کمک خیرین و مسئولین بزرگوار که همیشه ستاد دیه و انجمن حمایت را مورد لطف خود قرار داده اند در احداث آن نیز مساعدت لازم را مبذول نمایند.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :