کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  43
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  187
دیروز :  25
کل مشاهده :  702519
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1398/11/28 14:53

در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان البرز مطرح شد: در شورای تحول، کمیته ویژه اجرای احکام، به منظور کاهش جمیت کیفری در نظر گرفته شده است.

جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان البرز در دفتر رییس کل دادگستری استان با حضور اعضا برگزار شد.

محمدباقر مقدسی مدیرستاد دیه استان البرز در ابتدا گزارشی از اقدامات بعمل آمده ستاد دیه در جلسه ارائه نمود و اظهار داشت: با توجه به آزادی مددجویان غیرعمد، آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد نسبت به گذشته کاهش داشته است که امید است با ادامه و افزایش این روند ، دیگر زندانیان جرائم غیرعمد در زندان نداشته باشیم.

دکتر فاضلی رییس کل دادگستری استان البرز نیز با اشاره به آمار موجودی زندانیان و توجه دستگاه قضاییه به کاهش جمعیت کیفری را مورد تاکید قرار داد و افزود: در مدیریت جدید، به این موضوع اهمیت ویژه ای شده است و در شورای تحول ، کمیته اجرای احکام در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تلاش این کمیته ، شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به صدور احکام اعسار که با تایید مقام عالی دستگاه قضایی می باشد، اظهار داشت: شعبه ویژه جهت صدور حکم اعسار تعیین خواهد شد.

دکتر فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که این شعبات ویژه ، به منظور صدور حکم اعسار تعیین گردند تا افرادی که توان پرداخت دیون خود را ندارند، در کمترین زمان، حکم اعسار آنان صادر گردد.

گفتنی است: در این جلسه پرونده تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد، مورد بررسی و تصویب اعضای هیئت امنا واقع گردید تا جهت کمک به آزادی آنان اقدام مقضی صورت گیرد.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :