کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  53
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  192
دیروز :  2
کل مشاهده :  702724
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1399/07/06 16:33

آزادسازی 40 مددجوی زندانی در استان البرز

به مناسبت هفته دفاع مقدسی، روز یکشنبه ششم مهرماه، به یاد 40 شهید پرسنل اداره کل زندانهای استان البرز، مراسم تکریم خانواده های این شهدا و آزادی 40 مددجوی زندانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، استان البرز:

در این مراسم که با حضور تنی چند ازمسئولین از جمله حجت السلام آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج و نیز حجت السلام دکتر ایمانی، امام جمعه شهر فردیس برگزار گردید، سیدناصر حسینی پور، نویسنده، آزاده و جانباز کتاب «پایی که جا ماند» به عنوان مدعو، به ایراد سخنرانی و ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

مراسم، با اهدای لوح یادبود به 40 خانواده شهیدی که از پرسنل زندانها بودند، ادامه یافت و در پایان نیز به یاد هر شهید، یک مددجوی زندانی نیازمند از زندان آزاد گردید.

گفتنی است این تعداد از مددجویان توسط ستاد دیه استان البرز، انجمن حمایت زندانیان فردیس و کمک خیرین عزیز آزاد گردیدند.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :