کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  7
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  7
دیروز :  205
کل مشاهده :  702744
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1399/10/30 12:09

در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام شد: ۱۴ زندانی بدهکار زندان های استان البرز آزاد شدند

همزمان با برگزاری مجلس عزاداری و سوگواری در شب شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به نیت ۱۴ معصوم علیهم السلام تعداد ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد و بدهکار از زندان های استان آزاد شدند.

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان البرز با اعلام این خبر افزود: کاهش تراکم جمعیت زندانیان و تلاش در جهت جلب مشارکت های عمومی و کمک خیرین از جمله اولویت های ابلاغی سازمان است که در همین رابطه و با استفاده از ظرفیت ستاد دیه، انجمن حمایت ها و مرکز نیکوکاری اداره کل و همراهی و کمک خیرین و با تامین مبلغ مورد نظر در کنار پیکر مطهر شهید گمنام، در پایان مراسم عزاداری و سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) و به نیت ۱۴ معصوم علیهم السلام تعداد ۱۴ زندانی از زندان های استان آزاد شدند.

جمیاری میزان کل بدهی این افراد را حدود ۵۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: با همکاری کمیته های صلح و سازش و شورای حل اختلاف زندان و دعوت از شکات و طلبکاران بیش از ۵۰ در صد از این مبلغ تخفیف و رضایت گرفته شد و مابقی توسط ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان البرز، خیرین و مبلغی نیز توسط خود زندانی پرداخت گردید .


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :