کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  44
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  189
دیروز :  25
کل مشاهده :  702521
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1400/08/16 13:25

دیدار مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز با دبیر کانون کرامت رضوی استان

در راستای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و ستاد دیه و توسعه و تقویت همکاری با نهادها و سازمانهای اثرگذار و استفاده از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های ذیربط و به منظور آزادی زندانیان نسوان جرائم غیرعمد مالی، مدیر ستاد دیه استان البرز با دبیر کانون های خدمت رضوی این استان، دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد گفتگو کرد.
محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان البرز در این مراسم ضمن بیان تاریخچه و فلسفه تشکیل ستاد دیه استان، نوع محکومیت زندانیان هدف جهت مساعدت را تشریح نمود.
در این دیدار مقدسی اظهار داشت ستاد دیه استان البرز از ابتدای سال جاری تعداد 326 نفر زندانی غیرعمد از زندانهای سطح استان آزاد که از این تعداد 13 نفر زندانی زن بوده اند.

قاضی خانی دبیر کانون رضوی استان البرز در دیدار ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش های ستاد دیه استان از آمادگی مجموعه کرامت رضوی استان در خصوص استفاده از ظرفیت و توان این مجموعه در همراهی و همکاری لازم در ارتباط با این طرح اعلام آمادگی کرد.
دبیر کرامت رضوی استان در این جلسه بر استفاده از ظرفیت هایی کرامت رضوی مانند خدام یاران رضوی و حقوقدانان کانون‌ها در جهت حل مشکلات و فراهم نمودن زمینه  هر چه بیشتر آزادی زندانیان نسوان جرائم غیرعمد تاکید نمود. 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :