کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  50
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  191
دیروز :  25
کل مشاهده :  702523
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1394/11/25 10:20

اتاق اصناف استان البرز برگزار کرد: جشن کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در دهه فجر

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف استلان البرز:
کمک به زندانیان غیر بزهکار یکی از مصادیق کار خیر و حسنه است.



حمید کریمی رئیس اتاق اصناف استلان البرز در ادامه افزود:
این که بتوان به بازگشت یک نفر به جمع خانواده خود کمک کرد کار بسیار ارزشمندی است که امیدواریم شاهد مشارکت هرچه بیشتر مردم در این امر خیر باشیم.
کریمی در ادامه با اشاره به تعداد زندانیانی که قرار است پس از برگزاری این مراسم آزاد شوند، اظهار داشت: بر اساس توافق‌های انجام‌شده با ستاد دیه 25 زندانی جرائم غیر بزهکاری آزاد می‌شود که طی روزهای آینده اقدامات لازم انجام می‌شود.
وی افزود: همچنین از در حاشیه این مراسم توانستیم رضایت خانواده شاکیان دو زندانی محکوم به قصاص را نیز جلب کنیم که کار بسیار ارزشمندی بود.
در این مراسم احمد فاضلیان رئیس‌کل دادگستری استان البرز، با اشاره به اشاره به نقش اصناف در انقلاب اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ انقلاب شاهد نقش ارزنده اصناف و بازاریان در این حرکت بزرگ مردمی هستیم.

وی افزود: بازاریان همواره نشان داده‌اند که در زمان‌های حساس کشور پای‌کار بوده و به‌خوبی نقش‌آفرین بوده‌اند.
فاضلیان در ادامه با اشاره به نقش اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی، یادآور شد: اقتصاد کشور باید به‌گونه‌ای شود که نیازی به خارج مرزهای کشور نداشته باشیم که در این امر مهم بازاریان نقش کلیدی دارند.
وی اضافه کرد: حضور اصناف در انجام فعالیت‌های خیر خواهانه همچون آزادی زندانیان کار بسیار پسندیده‌ای است.
گفتنی است، در پایان این مراسم از پیشکسوتان اصناف و خیرین استان البرز تجلیل به عمل آمد.
یکی از حواشی این مراسم مشارکت فعال خیرین در اهداء کمک های نقدی بود، به نحوی که جلالی مهر یکی از خیرین حاضر در این مراسم کیک این مراسم را به مبلغ 14 میلیون تومان و یکی دیگر از خیرین حاضر و برادر یک شهید یک تابلو فرش را به مبلغ 5 میلیون تومان به نفع آزادی زندانیان جرایم غیر بزهکاری خریداری کردند.


گفتنی است:
در این مراسم حجت‌الاسلام محسن کازرونی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان البرز و عضو مجلس خبرگان رهبری، احمد فاضلیان رئیس‌کل دادگستری البرز، عسگری مورودی مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس، ابراهیم رضاپور، رشید جلالی، برخی چهره های ورزشی مثل ابراهیم جوادی، علی اصغر مدیر روستا و مسلم دارابی و جمعی از مدیران، بازاریان و خیرین استان البرز حضور داشتند.
----------------------------
 علاقمندان برای مشاهده عکسهای بیشتر و اختصاصی روابط عمومی ستاد دیه استان البرز از این مراسم ، همراه با توضیحات ، می توانند با عضویت در کانال تلگرامی روابط عمومی ستاد دیه استان این عکسها را مشاهده نمایند:
https://telegram.me/setadalborz

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :