کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  39
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  186
دیروز :  25
کل مشاهده :  702518
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1394/12/09 09:11

نیکوکاری فقط در هزینه‌های مالی نیست: اربابان رسانه نیز نیکوکار می‌باشند


نیکوکاری فقط در هزینه‌های مالی نیست بلکه اربابان رسانه نیز می‌توانند بااطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص جرائم غیرعمد، نیکوکار باشند.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان البرز بابیان مطالب فوق افزود: اگرچه خیرین عزیزی که مبادرت به واریز کمک‌های مالی به ستاد دیه استان می‌نمایند و حتی شاکیان پرونده‌های که از کل یا قسمتی از حق خود می‌گذرند نیز نیکوکار تلقی می‌شوند، اما ارباب رسانه‌های مکتوب و دیجیتال نیز می‌توانند بااطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تعامل با ستاد دیه استان نیز به امر خیری و نیکوکاری مباردت ورزند.
وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده رسانه‌ها، گفت: ارباب رسانه نیز با توجه به عملی که در حوزه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است، می‌توانند خیّر و نیکوکار بسیار مهمی برای ستاد دیه باشند.
ایشان بابیان اینکه اطلاع‌رسانی برای فرهنگ‌سازی و پیشگیری در خصوص مهریه، نفقه، چک، دیه و تمجید از فرهنگ گذشت و گسترش کمک از مواردی است که انتظار داریم بیشتر از این در رسانه‌ها تبیین شود، تصریح کرد: آگاهی جامعه از مسائل دیه و کسانی که به دلیل جرائم غیر عمد در زندان هستند، از این نظر مهم است که هرکسی ممکن است، برایش چنین اتفاقات ناخواسته‌ای پیش بیاید، بنابراین رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار مؤثری در پیشگیری از وقوع جرائم غیر عمد و غیر بزهکارانه در جامعه داشته باشند.
مقدسی با اشاره به اینکه وقتی زندانی جرائم غیر عمد، به مدد کمک نیکوکاران و گذشت شاکیان، از زندان آزاد می‌شود، خوشحالی بی‌کران خانواده‌اش در زمان آزادی، غیرقابل وصف است، خاطرنشان کرد:
بخصوص اگر این زندانیان دارای فرزند خردسال باشند، در زمان آزادی پدر یا مادرشان، یکدیگر را در آغوش می‌گیرند که صحنه‌ای سرشار از عواطف انسانی است که لذت درک آن نه‌فقط برای نیکوکاران و شاکیان گذشت کرده، بلکه کارکنان ستاد دیه و رسانه‌ها نیز محفوظ است که با پوشش این اخبار، هم خود و دیگران را در درک این لذت پاک و انسانی، شریک می‌نمایند.
مدیرعامل ستاد دیه استان از تمام رسانه‌ها درخواست کرد: رسانه‌های پویا و اطلاع‌رسان در خصوص ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و غیر کلاه‌برداری، به‌عنوان یار و مددکار این ستاد مردمی، ما را در پیشبرد اهداف و وظیفه ستاد دیه که همان آزادی بیشتر و حداکثری زندانیان غیرعمد است، کمک و همراهی نمایند.
مقدسی در پایان بابیان این نکته که ستاد دیه بنابر اساسنامه، هیچ منبع درآمدی برای خود قائل نیست و تمامی کمک‌ها از محل یاری خیرین و تعامل با برخی از بانک‌ها برای تسهیلات به مددجویان است، اظهار داشت:
در حال حاضر ۳۱۱ زندانی مشمول کمک‌های ستاد دیه در استان البرز داریم که در این روزهای آخر سال، منتظر کمک نیکوکاران عزیز هستند تا در ایامی که نزدیک عید و سال نو است، بتوانیم اسباب شادی را برای این مددجویان و خانواده‌های آنان فراهم آوریم. انشالله.
------------------------------------------
 لینکهای ضروری:

پایگاه اطلاع رسانی ستاد دیه استان البرز

واریز آن لاین کمکهای نقدی با کارتهای شتابی

کانال تلگرام روابط عمومی ستاد دیه البرز

کانال تلویزیون اینترنتی روابط عمومی ستاد دیه البرز


شبکه اجتماعی کلوب - روابط عمومی ستاد دیه استان البرز
cloob.com/name/public_relations
 
شبکه اجتماعی عکس لنزور - روابط عمومی ستاد دیه استان البرز
 lenzor.com/setad_alborz
 
شبکه اجتماعی فیسبوک- روابط عمومی ستاد دیه استان البرز
 facebook.com/setad.public.relations
 
شبکه اجتماعی تویتر - روابط عمومی ستاد دیه استان البرز
twitter.com/setad_public
 
شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام - روابط عمومی ستاد دیه استان البرز
instagram.com/setad_diyeh_alborz


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :