کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  52
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  181
دیروز :  25
کل مشاهده :  702513
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1394/12/27 11:57

لزوم دریافت الحاقیه بیمه جهت ماه های حرام

 بیست فروردین آغاز ماه رجب است که یکی از ماه های حرام محسوب می شود و بدین ترتیب اگر افرادی که بیمه نامه شخص ثالث دارند و در بیمه نامه شان مبلغ حداکثر 220میلیون تومان قید شده است و الحاقیه بیمه را دریافت ننموده اند ، اگر در این مدت اتفاقی برایشان رخ دهد، نزدیک به ۳۳میلیون  تومان باید خودشان پرداخت نمایند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز: محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای استان البرز، ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال جدید ، با بیان مطالب فوق افزود :

همه عزیزان اطلاع دارند که دیه تصادفات از ۱۶۵میلیون تومان در سال ۹۴ به صد و نود میلیون تومان در سال۹۵ رسیده است. در ماه حرام این دیه یک سوم افزایش پیدا می کند و به مبلغ ۲۵۳میلیون تومان خواهد رسید .

وی اظهار داشت: حتما رانندگان محترم حتما به شرکت های بیمه مراجعه نمایند و الحاقیه بیمه نامه را دریافت نمایند تا مشکلی برایشان پیش نیاید .

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در ادامه وظیفه ستاد دیه استان البرز را آزادی زندانیان غیرعمد در جرائم دیه، مالی، مهریه عنوان و تصریح کرد: امسال به همت خیرین و اطلاع رسانی خوبی که صدا و سیما و جراید داشته اند، ستاد دیه استان توانست  ۲۷۰ نفر از مدجویان را که بیش از  ۳۴۰میلیارد  ریال بدهی داشتند را آزاد نماییم .

ایشان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در این چند روز باقیمانده سال هم  توان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ، برای این ستاد  مهیا باشد ، اظهار داشت: در حال حاضر نزردیک۳۰۰ نفر مددجو د زندان داریم که نیاز به کمک عزیزان خیر هست که مارا کمک نمایند .

مقدسی گفت: البته در این چند روزه خیرین عزیزی به ستاد مراجعه کردند و تعدادی از مددجویان نیز آزاد شدند.انتظار داریم مجددا ما را یاری نمایند تا بتوانیم تعداد بیشتری از این عزیزان را آزاد نماییم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد که تشکر نمایم از رسانه ها بخصوص صدا و سیما که به عنوان نیکوکار، ستاد دیه را همراهی می نمایند و با اطلاع رسانی نقش بسیار خوبی را در آزدی زندانیان غیرعمد و جذب  نیکوکاران ایفا می نمایند .

گفتنی است فیلم این مصاحبه از طریق آدرس زیر قابل مشاهد است :

http://www.aparat.com/v/qlr6L






نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :