کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  49
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  193
دیروز :  25
کل مشاهده :  702525
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/03/28 01:04

گزارش خبرگزاری مهر از جشن گلریزان ستاد دیه البرز: ۷ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد البرزی جمع آوری شد

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه اسیتان البرز و به نقل از خبرگزاری مهر، محمدجواد کولیوند در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز که شامگاه پنج شنبه بیستم و هفتم خردادماه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹۰ زندانی واجد شرایط آزادی و زندانیان جرائم غیر عمد در زندان های استان البرز وجود دارد.
وی با بیان اینکه برای آزادسازی جمعی از این زندانیان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است، افزود: یک خییر چک سفید امضائی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ارائه کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خانواده زندانیان چشم به انتظار سرپرستان و عزیزان خود هستند.

در ادامه این مراسم محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه در این مراسم مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد ریال به واسطه کمک های خیرین جمع آوری شد، افزود: با توجه به زندانیان جرایم غیر عمد موجود در البرز میزان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادی این افراد نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان ۵ جشن گلریزان دیگر و به مناسبت های مختلف در البرز برگزار می شود، تصریح کرد: کمک خیرین نمک و برکت ستاد دیه است و باید به این نکته اذعان داشت برای آزادی زندانیان علاوه بر مساعدت خیرین از تسهیلات بانکی نیز استفاده می شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با تاکید بر اینکه در حال حاضر دو زندانی خانم واجد شرایط آزادی با بدهی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان در زندان بسر می برد، گفت: اولویت ما برای آزادی زندانیان بانوان نوجوان و معلول است.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :