کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  5
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  23
دیروز :  24
کل مشاهده :  702784
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/03/30 09:11

3 عامل مهم سبب بروز حوادث: انسانی ، جاده ، وسیله نقلیه

3 عامل مهم انسانی، جاده و وسیله نقلیه سبب بروز حوادث و تصادفات جاده ای می شود، ا گربه این سه عامل مهم توجه شود دیگرنیازی به برگزاری این گونه جشن ها نیست.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، رییس کل دادگستری ا ستان البرز ، در آیین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان البرز با بیان مطالب فوق افزود: روزانه 61 شهروند ایرانی در کشور براثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند.
احمد فاضلیان، عملکرد ستاد دیه استان طی 4 سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: در 4 سال گذشته یک هزار و صد نفر مددجوی جرایم غیرعمد آزاد شد ه اند که مجموع بدهی این زندانیان 186 میلیارد و 689 میلیون ریال بود.
وی در ادامه گفت: سال گذشته 309 نفر واجد شرایط با کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند که مجموع بدهی آنها 414 میلیارد ریال بوده که منابع آن گذشت شاکی، تسهیلات بانکی، کمک های مردمی و خیران بوده است.


فاضلیان تصریح کرد: در 32 سال گذشته تعداد 850 هزار نفر به دلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، همچنین درا ین مدت بیش از 9 میلیون نفر مصدوم و 436 هزار نفر روانه زندان شدند.
وی با بیان اینکه در 10 سال گذشته شاهد فوت 235 هزار شهروند در تصادفات جاده ای بودیم، اظهارکرد:  این آمار در 14 سال اخیر به بیش از 315 هزار شهروند می رسد که مبلغی بالغ بر 32 میلیارد تومان خسارت براقتصاد کشور وارد کرده ا ست.
وی ا ظهار کرد: برخورد با قانون گریزی، ضعف در اجرای قانون و تشدید برخورد با متخلفان حوزه رانندگی سبب کاهش بروز حوادث جاده ای می شود.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :