کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  7
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  203
دیروز :  2
کل مشاهده :  702735
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/04/03 14:54

رمضان 1395: دومین گلریزان ستاد دیه البرز در شهر چهارباغ برگزار شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز گفت: ستاد دیه ستاد مردمی است که با کمک خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگرداندن آنان به آغوش گرم خانواده می کوشد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز و به نقل از شبکه خبری البرز:
شب گذشته مراسم  جشن گلریزان  حمایت خیرین و نیکوکاران از زندانیان و خانواده های آنان با همت ستاد دیه استان البرز در چهارباغ برگزار شد.
اکنون 280 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان البرز در انتظار آزادی که نیاز به کمک خیرین دارند.
مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه خبری البرز ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران در این حوزه اظهارداشت: ستاد دیه ستادی مردمی است اما مصوبات ستاد را مجلس می دهد .
وی در ادامه گفت: همانطور که عرض کردم ستاد دیه تنها نهاد مردمی است که عهده‌دار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کشوراست و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم شمار زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده‌های خود بازگردانیم.
مقدسی، نقش خیرین و کمک‌های مردمی را در آزادی زندانیان موثر دانست و افزود: اعضای ستاد دیه استان البرز با کمک خیرین و با همکاری انجمن حمایت از خانواده های با تمام توان  درصدد رفع مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد  هستند.
مقدسی از حمایت خیرین در این راستاذ در سال پیش خبر داد و تصریح کرد:طبق آمار 305 زندانی جرائم غیرعمد با حمایت خیرین در این استان آزاد شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان با بیان این کهُ همیشه پیشگیری بهترین راه حل پیش از درمان است خاطرنشان کرد: در خصوص جلوگیری از وقوع جرم پیشگیری بحث مهمی است که اگر به آن توجه شود بسیاری از جراپم صورت واقعی بخود نخواهد گرفت.
وی تاکید کرد: در بحث رانندگی رانندگان باید به شرکت‌های بیمه مراجعه کنند و الحاقیه بیمه نامه را دریافت نمایند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.در زمینه مهریه نیز اگر سبک تعیین مهریه درست اجرایی و سبک انتخاب شود جوانان ما به خاطر این موضوع در زندان بسز نخواهند برد.
شایان ذکر است ۲۹۰زندانی واجد شرایط هستند که ۵۵درصد آنان بدهی وامی ُ ۳۰درصدمهریه  ومابقی بدهکاران دیه هستند که منتظر کمک های مردمی و خیرین برای بازگرداندن آنان به آغوش خانواده های خود هستند.

خبرهای تکملی ...
پالیزگر، فرماندار ساوجبلاغ در جشن گلریزان چهارباغ:
امروز هیچ زبانی توان تجلیل دستان آسمانی خیرین را ندارد.


فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: یکی از افتخارات بنده این است که در کنارمردمی گذران زندگی می کنم که همیشه دستان مهبان و با برکت شان دستگیر نیازمندان بوده و هست و مانند سربازانی در جبهه کمک رسانی در کنار ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده های زندانیان سنگر ساز نیکی هستند.
به گزارش خبرنگار شبکه خبری البرز، پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ درمراسم گلریزان حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد که به همت ستاد دیه استان البرز در چهارباغ برگزار شد،ضمن تقدیر و سپاس ازستاد دیه استان و خیرین اظهارداشت: این ایام ، ایام مقدس و بابرکتی است که خداوند تقدیرعاقبت خیری را برای انسان هایی که خالصانه در مسیر وی گام برمی دارند رقم زده است.
وی افزود: امد این مقدرات با خیر و خوبی و توام با نیکی باشد.
پالیزگیر در خصوص برگزاری جشن گلریزان خاطرنشان کرد: این برنامه امروز حاصل جلسات فراوان و برنامه ریزی های بخشدار چهارباغ با امام جمعه محترم و همچنین خیرین عزیزی که همواره پیشگام در امور خیر هستند می باشدوناگفته نماند در این راستا انجمن حمایت از خانواده های زندانیان نیز بانی این امر خداپسندانه بود.
فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: یکی از افتخارات بنده این است  که در کنارمردمی  گذران زندگی می کنم که  همیشه دستان مهبان و با برکت شان دستگیر نیازمندان بوده و هست و مانند سربازانی در جبهه کمک رسانی در کنار ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده های زندانیان سنگر ساز نیکی هستند.
این مقام مسوول در ساوجبلاغ از تعدد موسسات خیریه در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: موسسات  خیری زیادی  در شهرستان مستقر هستند که  کارهای بزرگی انجام می دهند از جمله : موسسه خیریه امام رضا که کودکان بی سرپرست از 2تا 25سالگی را تحت پوشش خود دارند، موسسه دیگری 2هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش قرار داده است
وی درادامه  از موسسات خیریه همراه دولت  خبر داد واذعان داشت :برخی دیگر از موسسات خیریه  در شهرستان واقع شده اندکه در راستای کمک رسانی به دولت و به نوعی بازوان دولت محسوب می شوند گام برمی دارند مانند خیرین مدرسه ساز، خیرین سلامت، خیرین ساخت مساجدو مراکز فرهنگی،خیرین کتابخانه ساز و.. هستند که هر کدام در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی مشغول فعالیت هستند.
پالیزگر در پایان تاکید کرد: عمل نیک خیری یک عمل باقیات صالحات است که با هیچ زبانی گویا نیست و تنها می توان این جمله را بکار برد که خیرین دست هایی هستند که از سوی خدا برای کمک به خلق آفریده شده اند چرا که این لطف خدا شامل هر کسی نمی شود مگر افراد پاک و خالص .
در بخش دیگری  شعبانی بخشدارچهارباغ نیز از کلیه کسای که دست گرم نیازمندان را در دست خود فشرده بودند و در مسیر مرضی رضای خدا گام برداشته بودند تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: کار زیبای شما را آسمان هم با بارش باران رحمتش نمی تواند جبران کند چرا که شما عزیزان سینه های تشنه ای را سیراب کردید که شاید تا دوردست هایی از ذهن توان تجسم آب هم نمی توانستند بکنند.
وی افزود: امروز چشم بسیاری از درهای بسته به دستان آسمانی شما دوخته است تا قفل های نیازشان را با برکت دستانتان بگشایید .
 
 
 
 



 


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :