کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  64
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  5
دیروز :  215
کل مشاهده :  703013
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/02/17 12:14

به‌منظور هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر برگزار شد: جلسه ستاد دیه استان البرز با مدیرکل زندان‌های استان البرز

به‌منظور تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر، در روز شنبه، ۱۶ اردیبهشت، جلسه‌ی مشترکی بین ستاد دیه استان با مدیرکل زندان‌های استان البرز برگزار شد.
در این جلسه ابتدا محمدباقر مقدسی ضمن تشکر از اهتمام اداره کل زندان‌های استان البرز بخصوص مدیرکل، با ارائه گزارشی آماری از فعالیت چندساله ستاد دیه استان البرز از بدو تأسیس در اواخر سال۹۰ تاکنون اذعان داشت: 
تاکنون ۲۲۸۸ پرونده در ستاد دیه استان ثبت‌شده‌اند که شامل دیه، بدهی مالی، مهریه و نفقه بوده است. از این تعداد ۱۴۳۳ پرونده، آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز با اشاره به بدهی ۱۵۰میلیارد تومانی این تعداد مددجویان زندانی جرائم غیر عمد، اذعان کرد: ۶۰میلیارد تومان از این مقدار باگذشت شاکیان همراه بوده است و مابقی نیز با مساعدت ستاد دیه استان و از محل کمک‌های مردمی، تسهیلات بانکی،شیوه‌نامه‌ها و آورده مددجویان تأمین گردیده است که منتج به آزادی مددجویان شده است.
وی سپس برگزاری جشن‌های گل‌ریزان در ماه رمضان پیش رو را موردتوجه قرار داد و گفت: یکی از شاخصه‌های ستاد دیه کشور برای برنامه‌های ستادهای دیه استانی، بر اساس عملکرد ستاد دیه هر استان در نحوه برگزاری جشن گل‌ریزان‌هاست.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز با اشاره به فرازی از دعای ماه مبار رمضان«‌اللهم فک کل اسیر»، زندانیان جرائم غیر عمد را از مصادیق این دعا برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با عنایت به حمایت‌های مدیرکل و دیگر همکاران، امسال، جشنی درخور شایسته برگزار شود.

در انتهای جلسه، جبار باقری، مدیرکل زندان‌های استان البرز و نائب رئیس هیئت‌امنای ستاد دیه استان البرز نیز طی سخنانی، رفع مشکلات و معضلات مددجویان زندانی را مرهون زحمات و تلاش‌های جمعی کارکنان ندامتگاه‌های تابعه، مددکاران، ستاد دیه استان و انجمن‌های حمایت برشمرد و خواستار تعامل حداکثر در بین آنان شد.

وی تصریح کرد: برگزاری متعدد جلسات در بین کارکنان ستادی و اداری باعث رفع معضلات و برخی ناکارآمدی‌ها می‌شود.
باقری خاطرنشان ساخت:
خیرینی که برای کمک به مددجویان زندانی به زندان مراجعه می‌کنند، اگر برای آزادی زندانی عمد تمایل دارند به انجمن حمایت هدایت گردند و چنانچه تمایل به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشتند به ستاد دیه استان ارجاع داده شوند. حتی اگر نیکوکاری تمایل ندارد از طریق انجمن‌های حمایت از زندانی و یا ستاد دیه استان، مبادرت به آزادی زندانی کند و خود رأساً می‌خواهد چک را به نام زندانی برای آزادی صادر کند، ما دستش را می‌بوسیم چرا که هدف، کمک به بهبود شرایط زندگی و آزادی زندانیِ است که حائز شرایط کمک است.
وی اظهار داشت:
بیش از 95 درصد امور ستاد دیه و امور نمایندگی با اینجانب هماهنگی می‌شود که در روند امور ستاد دیه و آزادی زندانیان بسیار مؤثر است.
هر مسجد، آزادی حداقل یک زندانی در ایام ماه مبارک رمضان
نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان البرز تصریح کرد: در جلسه با نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه مرکز استان در خصوص موضوع طرح «‌هر مسجد، آزادی حداقل یک زندانی در ایام ماه مبارک رمضان» صحبت گردید و با استقبال خوب امام جمعه مواجه شد که اظهار داشتند حتماً به مساجد ابلاغ خواهد شد.
باقری در پایان ضمن قدردانی از عملکرد ستاد دیه استان و همکاری مددکاران و مدیران زندان‌ها با ستاد دیه اظهار داشت: جشن گل‌ریزان مال ستاد دیه است و همه باید در جذب خیرین و برگزاری جشن اهتمام لازم را معمول دارند.

1


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :