کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  14
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  206
دیروز :  32
کل مشاهده :  702999
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/05/11 08:42

آزادی 59 نفر زندانی غیرعمد در سه ماه اول سال جاری

در سه ماهه اول سال حدود 59 نفر زندانی غیرعمد آزاد شدند و در ماه مبارک رمضان هم حدود 36 زندانی که 2 نفر از آنها خانم بودند با کمک خیرین آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با بیان مطالب فوق افزود:
با تعهدات به‌عمل آمده در چهار گلریزانی که در استان البرز برگزار شد مبلغ 10 میلیارد ریال از طرف خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد جمع آوری شده است.

وی با تاکید به اینکه کمک خیرین نوعی برکت در این کار به شمار می‌رود، عنوان کرد: در حال حاضر تمام این مبلغ جذب نشده و فقط یک چهارم این مبلغ جمع آوری شده است و قرار است ما بقی آن در طول سال با تعهداتی که انجام شده به ما پرداخت شود.

مقدسی گفت: ما سعی می‌کنیم مبلغی جمع‌آوری شده را به سرعت به حساب دادگستری واریز کنیم تا بعد از دستور دادگاه ظرف 48 ساعت زندانی آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگردد.

وی در ارتباط با بیمه اجباری که سال پیش به تصویب مجلس رسیده بود، خاطرنشان کرد: امسال این طرح به اجرا درآمده است و تاکید می‌شود تمام دارندگان وسایل نقلیه باید بیمه شخص ثالث داشته باشند.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز درباره بیمه اجباری گفت: داشتن این بیمه خود ضمانتی برای راننده به شمار می‌رود که دادگاه در صورت رخ دادن چنین مشکلاتی بیمه اجباری را به عنوان ضمانت قبول می‌کند البته باید توجه داشت اگر راننده‌ای قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارد خود تخلف محسوب می‌شود و جرمش زندان است.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :