کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  14
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  211
دیروز :  32
کل مشاهده :  703004
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/10/05 14:15

ارزیابی عملکرد ۵ ساله ستاد دیه استان البرز: روند صعودی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

عملکرد ۵ ساله ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند در استان البرز، آزادی مددجویان(زندانیان)جرائم غیر عمد و غیر بزهکاری و نیز دریافت کمک‌های مردمی روندی صعودی داشته است.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز:
 محمدباقرمقدسی مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه در استان البرز، بابیان مطالب فوق و با اشاره به اینکه این عملکردها، بر اساس ارزیابی‌های ستاد دیه کشور مستند سازی شده است، افزود:
  لازم است از همه عزیزانی که ستاد مردمی دیه را مورد حمایت بی‌دریغ خود قرار داده، تشکر نمایم، بخصوص از خیرین عزیز، اعضای هیئت‌مدیره، هیئت امناء و مددکاران گرامی، که نقش اساسی را در عملکرد مثبت و صعودی ستاد دیه استان داشته‌اند .
مقدسی در ادامه با تشریح موارد بررسی‌شده در ارزیابی‌های ستاد دیه کشور، از سال ۹۰ تا انتهای سال ۹۴ اظهار داشت:
آورده مددجویان (زندانیان جرم غیر عمد و غیر بزهکاری) در میانگین کشوری ۴ درصد بوده است که این میانگین در طی ۵ سال در سطح استان البرز ۵ درصد و در سال ۹۴ با افزایشی ۱۱ درصدی مواجه بوده است.
2
وی در بخش دیگری از اظهاراتش، میانگین کشوری در خصوص گذشت شاکیان را ۵۱ درصد و میانگین استان البرز را ۵۳ درصدی عنوان کرد و گفت:
درزمینه اعسار میانگین کشوری مددجویان ۱۴ درصد بوده که در سطح استان البرز در طول ۵ سال، به‌طور میانگین ۲۰ درصد و در سال ۹۴ با افزایش ۳۴ درصدی اعسار مددجویان مواجه بودیم.
مقدسی با اشاره به میانگین استفاده ازتعهدات شرکت‌های بیمه‌ای جهت آزادی مددجویان که به‌طور میانگین در سطح کشور ۵ درصد است، میانگین استانی را ۸ درصد در این بخش برشمرد و اعلام نمود:
این افزایش استفاده ازخدمات شرکت‌های بیمه‌ای در استان البرز نسبت به میانگین کشوری، ناشی از نتایج برنامه‌های آموزشی و تبلیغاتی، علی‌رغم کمبودها، در ستاد دیه استان البرز و نیز حداکثر استفاده مردم فهیم استان از خدمات بیمه است که باعث گردیده تا وسایط نقلیه و کارگاه‌های خود را بیمه نمایند.
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز بابیان اینکه در برنامه ۵ ساله آینده، افزایش تعداد آزادی مددجویان و جذب کمک‌های مردمی، پیش‌بینی گردیده است، ابراز داشت:
امید است با عنایات خداوند متعال و همکاری خانواده زندانیان و دیگر عوامل، بتوانیم تعداد قابل‌توجهی از مددجویان واجد شرایط را از زندان آزاد نماییم.
مقدسی در پایان از شاکیان عزیز که قسمت قابل ‌توجهی از طلب خود را گذشت نموده‌اند و ستاد دیه استان را در آزادسازی مددجویان یاری نموده‌اند تشکر و قدردانی نمود و از قضات محترم محاکم قضایی نیز که در قبول اعسار و صدور احکام مربوطه نهایت همکاری را داشته‌اند سپاسگزاری  نمود.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :