کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  12
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  215
دیروز :  32
کل مشاهده :  703008
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/02/06 14:56

برگزاری جلسه هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان البرز: تصویب زمان جشن گلریزان

جلسه ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند، نمایندگی استان البرز، به ریاست احمد فاضلیان رییس کل دادگستری استان البرز، در دفتر دادستان عمومی و انقلاب کرج و با حضور کلیه اعضاء برگزار و مقرر گردید جشن گلریزان در تاریخ چهارشنبه هفدهم خرداد مصادف با دوازدهم ماه مبارک رمضان برگزار گردد.


به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز:
این جلسه که در روز چهارشنبه  ششم اردیبهشت در دفتر دادستان عمومی و انقلاب کرج برگزار شد، محمدباقر مقدسی مدیرنمایندگی ستاد دیه دراستان البرز، گزارشی از عملکرد سال 95 ارائه کرد.

آزادی 357 زندانی در سال95
مقدسی گفت: در سال 1395، تعداد 357 نفر از مددجویان زندانی واجدان شرایط  استان البرز، با مساعدت خیرین، ستاد دیه کشور، تسهیلات بانکی  و غیره آزاد شدند.
وی افزود: از این تعداد آزادی، 14 نفر زن و مابقی مرد بودند.


آزادی زندانیان دیه غیرعمد
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان البرز، با توجه به اهتمام جدی نمایندگی ستاد دیه استان، جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم دیه غیرعمد در سال گذشته، به عدم وجود زندانی دیه در زندانهای استان البرز تا پایان سال95 اشاره و خاطرنشان کرد:  پرونده 4 نفر از محکومان دیه تصادف نیز، به صندوق خسارت های بدنی دولت ارسال گردید.

دعوت از خیرین نیکوکار
در ادامه جلسه، احمد فاضلیان رییس کل دادگستری استان البرز و رییس هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه در استان البرز، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه ستاد دیه، اظهار داشت:
برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن گلریزان از خیرین جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، دعوت به عمل آید. همچنین از خیرین که تاکنون به ستاد دیه کمک نموده اند، از طریق ستاد دیه کشور، قدردانی گردند.


این گزارش حاکیست: در این جلسه مقرر گردید تا از طریق رییس کل دادگستری استان به رؤسای دادگستری شهرستان ها به منظور برگزاری جشن های گلریزان، دستورالعمل های لازم صادر و ابلاغ گردد.
 
گفتنی است درپایان، پرونده مددجویان جرایم غیرعمد و غیر بزهکاری که واجد شرایط کمک بودند، مطرح و با کمک ستاد به آنان، موافقت و مورد تصویب قرار گرفتند.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :