کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  2
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  9
دیروز :  215
کل مشاهده :  703017
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1396/02/14 11:39

عملکرد ستاد دیه استان البرز در یکماهه اول سال96: آزادی 30 مددجو

در یک ماهه اول سال 30 نفر از زندانیان غیر عمد توسط خیرین آزاد شده‌اند ولی متاسفانه ورودی ما به زندان بیش از 30 نفر در سال جدید بوده است.

محمدباقر مقدسی، مدیرنمایندگی ستاد دیه استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با بیان مطالب فوق  اظهار داشت:
ستاد دیه استان البرز در سال گذشته 357 نفر از مددجویان استان که  111 نفر آنها خانم  و مابقی آنها آقا بودند به کانون گرم خانواده بازگردانده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 23 نفر بدهکار دیه، 182 نفر بدهکار مالی و 152 نفر بدهکار مهریه و نفقه بودند، عنوان کرد: این افراد با کمک خیرین و کمک‌هایی که به صورت تسهیلات از صندوق خسارات دولت و گذشت شاکیان بوده است آزاد شده‌اند.

رئیس ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر290 نفر در زندان هستند و نیاز به کمک مالی دارند، بیان کرد: حدود 60 درصد آنها بدهکار مالی، 35 درصد بدهکار مهریه و 5 درصد بدهکاران دیه هستند، که امیدواریم با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به رسم هر ساله مردم خیر در جشن گلریزان این زندانیان شرکت کنند تا آنها بتوانند به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

مقدسی با توجه به اینکه در سال گذشته بیمه اجباری به تصویب مجلس رسید و کمک قابل توجهی برای بزهکاران دیه شده است، گفت: توصیه می‌کنیم افرادی که کارگاه صنعتی دارند و درون کارگاه‌های خود از وسیله نقلیه استفاده می‌کنند حتما از بیمه استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

رئیس ستاد دیه استان البرز با تاکید بر اینکه ستاد دیه شدیدا با طلاق مخالف است، افزود: توصیه می‌شود برای ازدواج و شروع یک زندگی با برکت حداقل مهریه معقول را در نظر بگیرند که مسئله مهریه سبب اختلاف و جدایی در زندگی آنها نشود.

مقدسی ادامه داد: در یک ماهه اول سال 30 نفر از زندانیان غیر عمد توسط خیرین آزاد شده‌اند ولی متاسفانه ورودی ما به زندان بیش از 30 نفر در سال جدید بوده است.

رئیس ستاد دیه استان البرز با تصریح اینکه مهریه اعمال شده در دادگاه تا سقف 110 سکه است، گفت: اگر مهریه زوجه بیشتر از 110 سکه باشد و بتواند ثابت کند که زوج توانایی پرداخت آن را دارد مابقی مهریه به آن تعلق می‌گیرد.



نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :