کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  13
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  197
دیروز :  32
کل مشاهده :  702990
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1397/02/24 09:25

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی جوانان زندانی جرائم غیرعمد

این مراسم به مناسبت هفته جوان و به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز؛ جشن گلریزان زندانیان جوان 14 الی 29 سال، مورخ 11 اردیبهشت ماه از ساعت 18 در پارک خانواده جهانشهر کرج برگزار شد.
طی این مراسم، برای آزادی زندانیان 14 الی 29 سال جرایم غیر عمد، مبالغی از سوی خیرین و مردم جمع اوری شد.
رستم کلهر در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت هفته جوان و نیکوکاری و همزمانی با نیمه شعبان، جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جوان رده سنی 14 الی 29 سال در پارک خانواده جهانشهر کرج با حمایت اداره کل ورزش و جوانان البرز، موسسه مردم نهاد جوان آینده نگر و موسسه مردم نهاد حامى جوانان، برگزار شد.
 وی با تاکید بر اینکه سمن‌های مردم نهاد در زمینه‌های مختلف و اجتماعی برای کمک به زندانیان فعالیت دارند، اظهار داشت: طی این مراسم، برای آزادی زندانیان جوان با جرایم غیر عمد، مبالغی از سوی خیرین و مردم جمع آوری شد که مردم نیز از این مراسم استقبال خوبی به عمل آوردند.
 کلهر افزود: اقشار مختلف مردم در این جشن مبالغی را به ستاد دیه کمک نمودند نا برای آزادی زندانیان نیازمند و جوان و غیر عمد مورد استفاده قرار گیرد و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.
 شایان ذکر است، شرکت در این مراسم برای عموم آزاد بود.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :