کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  13
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  207
دیروز :  32
کل مشاهده :  703000
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1399/02/22 13:06

جشن گلریزان ستاد دیه استان البرز از طریق برنامه زنده سیمای البرز برگزار گردید

جشن گلریزان ستاد دیه، امسال برخلاف سال های پیشین به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گزاری های اجتماعی به صورت غیر حضوری و از طریق صدا و سیما به صورت زنده پخش گردید.

خیرین نیز از طریق تماس تلفنی با برنامه زنده «ماه عاشقی» اقدام به کمک­های نقدی در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی کردند.
1
محمد باقر مقدسی مدیر ستاد دیه البرز به همراه مدیر کل زندان های استان البرز نیز با حضور در استودیو برنامه «ماه عاشقی» به تشریح برنامه های ستاد دیه پرداختند.
5
مقدسی با اشاره به اینکه ستاد دیه واسطه ای است بین زندانی و شاکی، قاضی، نیکوکار و خانواده اش، تصریح کرد: زمانی که ستاد دیه نقش خود را برای آزادی زندانی غیرعمد ایفا می کند، این فقط آزادی مددجوی زندانی شده غیرعمد نیست که آزاد شده است، بلکه خانواده وی نیز آزاد می گردند چراکه خانواده با زندانی شدن نان آور خانواده درگیر می شود و آسیب می بیند.

مرتضوی نیز در این برنامه گفت: تعداد ۱۶۹ زندانی مالی در حوزه قضایی کرج موجود است که تعداد ۱۰۸ نفر محکوم مالی، ۱ نفر محکوم نفقه، ۶ نفر محکوم دیه و ۵۴ نفر محکوم مهریه در زندان های استان البرز تحمل حبس می کنند.

مدیر کل زندان های استان البرز افزود: مبلغ بدهی زندانیان مالی استان حدود ۴۵ میلیارد تومان است که منتظر کمک خیرین برای آزادی این بدهکاران مالی هستیم، البته بیشتر این مبالغ توسط شکات با پیگیری و رای زنی مددکاران زندان­ها و مسئولین ستاد دیه بخشیده می­شود و مبلغ باقی مانده نیز با کمک خیرین ستاد دیه و گاه خودِ زندانی به شکات پرداخت می گردد تا این مددجویان بتوانند به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.
 
فریدون آسرایی (خواننده) و مهران رجبی (بازیگر) از میهمانان هنرمند و خیر این برنامه زنده بودند که این هنرمندان تا کنون زمینه ساز آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان بدهکار و مالی بوده اند و از مردم نیز تقاضا کردند تا زمینه آزادی زندانیان را فراهم نمایند.
در انتهای این برنامه توسط خیرِ نیکوکار کرجی یک مددجوی خانم بدهکار مالی که ضمانت شغلی همسرش را بر عهده گرفته بود و با ورشکستگی شوهرش روانه زندان شده بود آزاد گشت و خبر خوش آزادی این مادر از طریق تلفن در همین برنامه زنده به دختر و خانواده اش اطلاع داده شد.

لازم به ذکر است ستاد مردمی امور دیه استان البرز در طول سال آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم جهت آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد مالی است و خیرین نیکوکار می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص در وقت اداری با شماره تلفن۳۲۷۴۰۷۳۶ ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان البرز تماس حاصل نمایند.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :