کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  15
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  194
دیروز :  32
کل مشاهده :  702987
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1399/03/01 11:10

در راستای کمک به زندانیان و خانواده آنها برگزار شد: جلسه با سازمان بسیج کارمندان

به منظور شناسایی و کمک به خانواده و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند استان البرز، صبح روز چهارشنبه، جلسه مشترک با رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، فرمانده حوزه سیدالشهدای شهرداری کرج، مسئول فرهنگی حوزه بسیج شهرداری سیدالشهدای کرج، فرمانده گردان بیت المقدس شهرداری کرج و مسئول هیات رزمندگان نورالشهدا کرج و با حضور مدیرکل زندانهای استان البرز و نیز مدیر ستاد دیه استان در محل جلسات اداره کل زندانها برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در این جلسه سرهنگ علی خان بابایی، رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، با تشریح عملکردهای سازمان بسیج و زیرمجموعه آن در ایام مبارزه با کرونا، به تمایل بسیج استان و ارگان های تابعه جهت کمک به خانواده و آزادی زندانیان در سطح استان البرز اشاره کرد و گفت: مایل هستیم به کسانی بیشتر کمک نماییم که سرپرست خانواده هستند و یا زنانی که گرفتار زندان شده اند. افراد بی بضاعتی که بدلیل شرایط اقتصادی توان پرداخت محکومیت های خود را ندارند.بنابراین خواسته ما از ستاد دیه استان و نیز انجمن حمایت زندانیان و خانواده آنها، این است که فهرست افراد زندانی نیازمند که مشمول دریافت کمک برای آزادی هستند به ما اعلام نمایند.

سیدعبدالله مرتضوی مدیرکل زندانهای استان البرز نیز با اشاره به اینکه ما در بحث جرائم مالی، با دو نوع زندانی طرف هستیم، خاطرنشان کرد: زندانیان مالی یا عمد هستند از قبیل سارقین و کلاهبرداران مالی و یا غیرعمد هستند مثل ورشکستگان حوزه کسب وکار، دیه تصادف و غیره. وی افزود: در بحث کمک به آازادی زندانیان جرایم غیرعمد، فقط ستاد دیه است که با شناسایی و تشکیل پرونده مددجویان و جذب کمک های نیکوکاران، اقدام به آزادسازی مددجویان می نماید. اما در بحث مددجویان عمد، در قالب انجمن حمایت زندانیان در سطح استان، این امکان وجود دارد که این زندانیان، با لحاظ جمیع شرایط اعم از شرایط خانوادگی و نیاز خانواده به وی و سوابق بزهکاری، مشمول کمک جهت آزادی گردند.

در ادامه محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد دیه استان البرز، ضمن تشریح فلسفه وجودی ستاد دیه برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، به عملکرد ستاد دیه در آزادسازی بیش از 3هزار مددجو در طول تاسیس ستاد دیه استان البرز از سال90 تاکنون در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد دیه استان از هر مقدار کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استقبال می کند. وی تصریح کرد: با هر توانی که سازمان بسیج کارمندان و دیگر نهادهای تابعه، به ستاد دیه کمک نمایید، ما در ستاد دیه این آمادگی را داریم که زندانیان غیر عمد بیشتری را آزاد نماییم. مهم نیست که زندانی چقدر بدهکاری دارد تا آزاد شود. مهم اینست که کمک های شما، به همراه کمک دیگر خیرین و در صورت امکان، آورده خانواده زندانی نیز منجربه آزادی زندانی خواهد شد. بنابراین ستاد دیه آمادگی جذب هر مقدار کمک مالی را دارد و دراین خصوص، حداقل مبلغ یا حداکثر مبلغ قابل ذکر نیست.

غلامرضا رضوانی، فرمانده گردان بیت المقدس شهرداری کرج و مسئول هیات رزمندگان نورالشهدا کرج نیز با اشاره به ظرفیت بالای اجرایی هیئت های رزمندگان استان و گروه های جهادی استان البرز، با بیان اینکه جهت اطلاع رسانی به زیر مجموعه این نهادها، نیازمند آماری برای جذب کمک ها هستیم، خواستار تعیین مقدار حداقی کمک برای آزادی زندانیان شد و گفت: ارقام بدهی های زندانیان برای ما مهم است و اگر بشود لیستی از مددجویان نیازمند همراه با مبلغ مورد نیاز، جهت آزادی آنان ارائه گردد ، دست ما برای برنامه ریزی و ارائه به پایگاه های بسیج، هیات های رزمندگان و گروه های جهادی در سطح استان، برای قبول مسئولیت یک یا چند مددجو برای کمک و آزادی، باز خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه سرهنگ غلام قربانی، فرمانده حوزه سیدالشهدا شهرداری کرج، مهدی جمشیدی،مسئول فرهنگی حوزه بسیج شهرداری سیدالشهدای کرج، سروان گلدوست،مسئول دارالقرآن و عترت سپاه پاسداران استان البرز، رحیمی، فرمانده پاسگاه بسیج کمیته امداد امام خمینی(ره)، طاهری، رییس کمیته امداد منطقه یک کرج و جمعی دیگر از مسئولین بسیج حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است: در انتهای این جلسه، مقرر شد تا ستاد دیه استان البرز و نیز انجمن های حمایت از زندانیان، فهرستی از مددجویان مشمول را به سازمان بسیج استان البرز، اعلام نمایند تا نسبت به کمک به خانواده آنها و آزادی مددجویان، برنامه ریزی و اقدام صورت گیرد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :