کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  11
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  198
دیروز :  32
کل مشاهده :  702991
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1400/02/09 14:09

برگزاری جلسه هیئت امنای ستاد دیه البرر: سیاست قوه قضاییه توجه به همه زندانیان است، خصوصا زندانیانی که جامعه هدف ستاد دیه هستند.

جلسه هیئت امنای ستاد دیه البرز ،صبح روز پنجشنبه، نهم اردیبهشت، با حضور اعضای این هیئت در دفتر رئیس کل دادگستری استان البرز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه البرز، در ابتدای این جلسه، محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان البرز با بیان گزارشی از عملکرد ستاد دیه البرز اظهار داشت: در سال گذشته 524 زندانی غیرعمد از طریق ستاد دیه به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد 506 مرد و 18 نفر زن بودند.
2

وی اخذ گذشت از شکات را درمجموع این مدت، بالغ بر 404 میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به ارتباط موثر مدیرکل زندانهای استان البرز و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، افزود: از مجموعه دادگستری استان نیز به خاطر همکاری و تسهیل در امور کاهش جمعیت کیفری، حقوقی و مهریه و بخصوص صدور احکام اعسار تشکر و قدردانی می نماییم که مجموع این اقدامات ارزشمند، کارِ آزادسازی زندانیان غیرعمد را برای ستاد دیه تسهیل نموده است.

مقدسی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 210 زندانی غیرعمد و غیر بزهکار در استان البرز ، مشمول کمک های ستاد دیه جهت آزادی می باشند ، مجموع بدهی این 524 زندانی آزاد شده را بالغ بر 2000 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: علی رغم شرایط موجود کشور بر اثر ویروس منحوس کرونا، کمک های مردمی به ستاد دیه استان البرز، نسبت سال گذشته 100درصد افزایش پیدا کرده است.

در ادامه این جلسه دکتر فاضلی، رئیس کل دادگستری البرز، ستاد دیه را از یادگاران شهید والامقام لاجوردی عنوان کرد و اظهار داشت: زندانیانی که مقصر نیستند و یا نمی شود مالی از آنها توقیف کرد(مالی ندارند که توقیف شود) باید فرصت داد و برای آنان احکام اعسار صادر نماییم. در این راستا به محاکم قضایی هم اعلام می کنیم که پیش قسط اعسار را طوری تعیین نمایند که فرد محکوم، توانایی پرداخت آنرا داشته باشد.
  وی در ادامه کاهش چشمگیر زندانیان مهریه از 100 نفر  به 13 نفر  را دستاورد این رویکرد عنوان و خاطرنشان ساخت: سیاست قوه قضاییه، توجه به همه زندانیان است، خصوصا زندانیانی که جامعه هدف ستاد دیه هستند .

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :