کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  16
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  195
دیروز :  32
کل مشاهده :  702988
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1400/06/01 11:54

آزادی ۱۰۱ زندانی همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز

ئیس کل دادگستری استان البرز گفت: همزمان با حضور رئیس قوه قضاییه، هیاتی مرکب از ۶۰ نفر از قضات استان البرز از زندان‌ها بازدید کرده و ضمن صحبت و رسیدگی به مشکلات زندانیان، مقدمات آزادی زندانیان را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه البرز و به نقل از وبسایت دادگستری استان البرز،
حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام خبر آزادی ۱۰۱ زندانی، همزمان با سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به این استان گفت: همزمان با حضور رئیس قوه قضاییه، هیاتی مرکب از ۶۰ نفر از قضات استان البرز از زندان‌ها بازدید کرده و ضمن صحبت و رسیدگی به مشکلات زندانیان، مقدمات آزادی زندانیان را فراهم کردند.

وی افزود: در این بازدید که به صورت همزمان و در ندامتگاه مرکزی کرج و فردیس انجام شد، با بررسی پرونده زندانیان،۸۰ زندانی مستحق بهره مندی از ارفاقات قانونی و اعطای مرخصی منتهی به آزادی تشخیص داده شدند و همچنین با استفاده از ظرفیت ستاد دیه و با مشارکت خیرین، با تامین بدهی حدود ۱۰ میلیارد ریالی ۲۱ زندانی جرایم غیر عمد، زمینه آزادی این محکومان نیز میسر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز متذکر شد: مجموعاً با این اقدام زمینه آزادی تعداد ۱۰۱ زندانی از ندامتگاه‌های استان البرز فراهم شد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :