کیست که به خدا «قرض الحسنه‌ای» دهد، (و از اموالی که خدا به او بخشیده، انفاق کند،) تا آن را برای او، چندین برابر کند؟ و خداوند است (که روزی بندگان را) محدود یا گسترده می‌سازد؛ (و انفاق، هرگز باعث کمبود روزی آنها نمی‌شود). و به سوی او باز می‌گردید (و پاداش خود را خواهید گرفت). البقرة 245

تابلو اعلانات

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

واریز کمک های نیکوکاران با کارتهای عابر شبکه شتاب و تلفن های همراه:
 
 
آمار مراجعات
مهمان :  12
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  213
دیروز :  32
کل مشاهده :  703006
مصاحبه
  « کی داده و کی گرفته» یک مثل غیر مستعمل ایرانی است ؟!
    محمدباقرمقدسی، مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به سابقه این نهاد
  مردمی در استان گفت: ستاد دیه البرز که از نیمه اول سال 1390 و با همت نیکوکاران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، به لطف الهی تا به امروز با همراهی مسئولین دلسوز... ادامه...


آخرین اخبار و رویدادها
1395/01/29 11:06

آزادی 309 زندانی جرایم غیرعمد در سال94

با همیاری نیکوکاران استانی و کشوری سال گذشته 309 محکوم تحت حمایت ستاد دیه در طول سال با جمع بدهی 390 میلیارد ریالی آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.


به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز:

محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان مطالب فوق افزود: البته از کل این مبلغ به میزان 144 میلیارد ریال از سوی شکات، طلبکاران و اولیاءدم گذشت رضایتمندانه شده و مابقی مبلغ از اعتبارات استانی، کمک‌های ستاددیه مرکز و بودجه‌های اختصاصی از سوی شرکت‌های بیمه‌ و نهادهای حمایتی تامین گردیده است.

وی با اشاره به آزادی 15 زندانی زن در سال گذشته تصریح کرد: با عنایت به میزان بدهی، مدت حبس سپری شده و لحاظ شرایط سنی و جسمی این نسوان زندانی که یکی از آن‌ها نیز اواخر هفته آزاد شد همگی در اسرع وقت از بند رهایی یابند.

ایشان با اشاره به این که 6 نفر از این محکومان را زنان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: هرچند محکومان دیه تصادفات جرحی و فوتی در این استان با کاهش خوبی همراه بوده اما در مقابل محکومان دیه ناشی از حوادث شبه عمد با افزایش فاحشی همراه بوده و این آمار 26 نفری به جهت کمیت، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مقدسی زندانیان چک را با 173 زندانی بیشترین و محکومان حوادث کارگاهی را با تنها یک مددجو کمترین دسته از محبوسان جرایم غیرعمد در استان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت:
در حال حاضر از مجموع 319 زندانی جرایم غیرعمد تعداد ۲۸۰ مددجوی واجد شرایط آزادی در استان البرز حضور دارند.





نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :